بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دلیل حضور در باشگاه گفت: مشکل درون خانوادگی بود که در جلسه با مدیرعامل باشگاه برطرف شد.

کمال کامیابی نیا در مورد حضور تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در ساختمان باشگاه و نشست با مسئولان این باشگاه گفت: سوء تفاهم و مشکل درون خانوادگی بود که خدا را شکر حل شد. مشکلاتی پیش آمده بود که در صحبت با آقای درویش حل شد و دیگر مشکلی وجود ندارد.

وی درباره دلیل تمرین نکردن بازیکنان در روزهای گذشته به خاطر مسائل و جریمه 10 درصدی گفت: نه چنین چیزی نبود. بحث جریمه اصلا نبود یک مقدار مشکل پیش آمده بود و می خواستیم ببینیم پرداختی که قرار است انجام شود چه زمانی است که آقای درویش صحبت کرد و حل شد.

وی در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی و شکست سنگین در بازی اول گفت: تیم انگلیس جزو قوی ترین تیم های جام جهانی است و مدعی اصلی قهرمانی است و بازیکنان گران قیمتی دارد. بچه ها هم زحمت زیادی کشیدند اما شرایط بازی سخت بود. امیدوارم در دو دیدار آینده پیروز شوند.

کامیابی نیا درباره دلیل فاصله گل زیاد دو تیم گفت: وقتی شرایط بازی سخت می شود از نظر روحی تاثیر می گذارد و مصدومیت بیرانوند هم تاثیرگذار بود اما امیدوارم دو بازی بعد موفق باشند. بازیکنان خوبی داریم امیدوارم سه چهار روز ریکاوری خوبی کنند و بازی بعدی را با قدرت انجام دهند.

کامیابی نیا درباره وضعیت بیرانوند گفت: با علی صحبت کردم و احوالش را پرسیدم و خوب بود و باید ببینیم شرایطش تا روز بازی چطور است. من در تیم نیستم و نمی دانم به بازی می رسد یا نه ولی شرایط آن لحظه اش خوب بود و امیدوارم بهتر شود و به بازی برسد.

وی درباره وضعیت پرسپولیس گفت: شرایط خوب است و استراحت کوتاهی داشتیم و مربیان برنامه ریزی کردند و انشاءالله استارت می زنیم برای بازی دربی و امیدوارم در این مدت یک اردوی خوب برویم که برای تیم خیلی موثر است و این شرایط دست به دست هم بدهد روز دربی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کامیابی نیا درباره تغییر زمین تمرین پرسپولیس گفت: خدا را شکر مدیریت باشگاه زحمت کشید و زمین تهرانسر را گرفت و انشاءالله آنها بتوانیم خوب تمرین کنیم چون زمین کاظمی خیلی خراب شده بود و امیدوارم در هفته چند جلسه در تهرانسر تمرین کنیم تا زمین کاظمی ریکاوری شود و به تیم کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)