پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال امید گفت: به انتقاداتی که از تیم امید می شود اهمیت نمی دهم و کار خودم را می کنم.

میلاد کمندانی، درباره عملکرد تیم فوتبال امید در دور مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک ریو اظهار داشت: همیشه شروع تورنمنت ها دشوار است و ما هم زمان برد تا به شرایط ایده آل خود برسیم اما در طول این سه بازی تمام تلاش خود را کردیم تا بهترین نتیجه را به ارمغان بیاوریم و خدا را شکر هم از گروه مان بالا آمدیم و به جمع 8 تیم نهایی رسیدیم.

وی درباره علت فیکس نبودنش در دو بازی نخست و همچنین میزان رضایت خودش از نمایشی که تاکنون داشته؛ خاطرنشان کرد: صلاحدید کادر فنی بود که در دو بازی اول به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین نشوند من سرباز تیم ملی هستم و هر زمانی که از من استفاده شود تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا مفید باشم.خداراشکر در بازی با چین هم توانستم یک پاس گل بدهم. انشاالله در صورتی که کادر فنی صلاح بداند در بازی های بعدی هم به میدان می روم.

هافبک تیم فوتبال امید درباره رویارویی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی بیان داشت: بازی های ژاپن را دیده ایم آنها تیم خوب و منسجمی دارند اما ما هم بیکار ننشسته ایم و با تدابیر کادر فنی نمایش خوبی را جلوی این تیم خواهیم داشت.

وی درباره انتقاداتی که به عملکرد تیم امید می شود و اینکه آیا این صحبت ها روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته است یا خیر، افزود: بله انتقادات به گوش ما هم رسیده است. قطعا کار، کار درستی نیست. حالا که تیم ما از گروه بالا آمده است باید حمایت شود. به شخصه به این حرف ها و انتقادات اصلا اهمیت نمی دهم و کار خودم را انجام می دهم. بقیه بازیکنان را نمی دانم ولی به آنها هم توصیه می کنم مثل من رفتار کنند سعی خواهیم کرد در بازی های بعد اینقدر خوب باشیم که منتقدین هم از ما راضی شوند.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره اینکه از آخرین وضعیت تیم باشگاهی اش نیز خبر دارد یا خیر تصریح کرد: چندان اطلاعی ندارم. تمام تمرکزم را روی تیم امید  گذاشتم و بازی هایی که در پیش رو داریم. البته شنیده ام که یک دروازه بان ازبکستانی به پرسپولیس آمده است از همین جا برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم مثمرثمر باشد.

کمندانی در پایان گفت: از مردم  عزیز کشورم تشکر می کنم که ما را حمایت می کنند. جمعه بازی فوق العاده  حساسی داریم و از آنها درخواست دارم از صمیم قلب برای فرزندان خود دعا کنند تا با روحیه بالا به مصاف تیم خوب ژاپن برویم. مطمئن باشید در بازی با ژاپن ایران واقعی را خواهید دید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)