پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل گذشته نتوانستم آنطور که باید و شاید برای پرسپولیس بازی کنم اما این فصل می‌خواهم بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم.

میلاد کمندانی در مورد آغاز تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید فوتبال کشور اظهار داشت: چند روزی است که زیر نظر کادر فنی تمرینات بدنسازی را آغاز کرده‌ایم و می‌خواهیم با تمرینات سختی که انجام می‌دهیم خودمان را برای شروع فصل جدید لیگ برتر آماده کنیم.

وی در خصوص حضورش در فهرست بازیکنان مورد نیاز برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: قسمت اینطور بود که در فهرست مورد نیاز برانکو حضور داشته باشم و به خاطر این مسئله خدا را هم شکر می‌کنم. همین که برانکو به من اعتماد کرده و توانستم نظر او را برای ماندن در پرسپولیس جلب کنم برای من خوب است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: فصل گذشته نتوانستم آنطور که باید و شاید برای پرسپولیس بازی کنم اما این فصل با توکل به خدا می‌خواهم بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم.

کمندانی درباره شرایط مالی قراردادش با پرسپولیس هم گفت: قرارداد من با پرسپولیس 60 میلیون تومان بوده که فکر می‌کنم 50 یا 60 درصد آن را از باشگاه گرفته‌ام. البته قرار است امسال قراردادم از نظر مالی بهتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)