تراز مالی قرارداد شیث رضایی به سمت منفی شدن!

مرجع خبری پرسپولیس : دبير كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس از صدور احكام انضباطي براي مدعوين به اين كميته خبر داد.

منصور بيك محمدلو  درباره جزئيات اين احكام، گفت: غير ازعليرضا حقيقي و زكي‌خاني كه با همانگي باشگاه در اين جلسه حضور نداشتند، بقيه مدعوين با حضور در جلسه كميته انضباطي، دفاعيات خود را مطرح كردند و اعضاء اين كميته، پس از استماع اين دفاعيات، آراء خود را به اتفاق اعلام كردند.

براساس راي كميته انضباطي، شيث رضايي به دليل عدم رعايت شئونات حرفه‌اي و اخلاقي در خصوص بستن بازوبند كاپيتاني، به صد ميليون ريال جريمه نقدي و توبيخ كتبي با درج در پرنده محكوم شد.

 

مجتبي شيري به دليل مشاجره لفظي در تمرينات درفشي‌فر به بيست ميليون ريال جريمه نقدي و توبيخ كتبي با درج در پرونده، عليرضا محمد به دليل مشاجره لفظي در تمرينات تهران و تركيه به پنجاه ميليون ريال جريمه نقدي و توبيخ كتبي با درج در پرونده محكوم شدند.

مازيار زارع و اميرحسين فشنگچي كه به ترتيب به دليل درگيري در بازي با مس كرمان و همچنين درگيري در بازي مقابل صباي قم و دريافت كارت زرد به كميته انضباطي دعوت شده بودند، با توجه به راي صادره كميته انضباطي فدراسيون فوتبال و جريمه نقدي، هر دو اين بازيكنان به پنجاه ميليون ريال جريمه نقدي، از طرف كميته انضباطي باشگاه، تنها به توبيخ كتبي با درج در پرونده محكوم شدند.

سپهر حيدري به دليل مشاجره لفظي در تركيه، تذكر شفاهي دريافت كرد و عليرضا نورمحمدي كه به دليل دريافت كارت قرمز در بازي برابر مس كرمان در جلسه كميته انضباطي حضور يافته بود، پس از ارائه دفاعيات خود، تبرئه شد.

 

راي رحمان احمدي نيز پس از حضور عليرضا حقيقي در جلسه و ارائه دفاعيات از سوي اين بازيكن، صادر خواهد شد.

بيك محمدلو همچنين از صدور احكام سرمربي تيم اميد و يكي از بازيكنان تيم فوتسال خبر داد و افزود: منوچهر عبداله‌نژاد سرمربي تيم اميد نيز به دليل انجام مصاحبه‌اي كه منجر به ايجاد حاشيه براي باشگاه شده بود، تذكر شفاهي دريافت كرد. مهران رضاپور بازيكن تيم فوتسال نيز به دليل ترك تمرينات بدون هماهنگي مربي، به 3 ميليون ريال جريمه نقدي و توبيخ كتبي با درج در پرونده محكوم شد.

دبير كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس در پايان با اشاره به تشكيل جلسه آينده كميته انضباطي در روز سه‌شنبه هفته جاري، گفت: با توجه به اينكه عليرضا حقيقي و حامد زكي‌خاني نتوانستند در جلسه روز شنبه شركت كنند، كميته انضباطي روز سه‌شنبه تشكيل جلسه خواهد داد تا پس از استماع دفاعيات آنها، راي خود را درباره اين دو صادر كند.

بديهي است، براساس آئين‌نامه انضباطي باشگاه در صورت اعتراض بازيكنان ظرف مدت قانوني قابل طرح در كميته استيناف باشگاه مي‌باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)