مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در حالی روزهای نابسامانی خود را سپری می‌کند که شکست برابر استقلال موج تازه‌ای از انتقادات را علیه حبیب کاشانی، اعضای کادر فنی و بازیکنان به راه انداخته است، اما کسی نمی‌پرسد کمیته فنی این باشگاه کجاست؟

 

پس از آنکه در پایان دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر اختلاف بین سرپرست موقت و سرمربي پرسپوليس برای ادامه همکاری به اوج خود رسید، مسئولان باشگاه پرسپولیس – و در راس آن حبیب کاشانی که همه کاره باشگاه است – برای آنکه تکلیف سرمربی فصل یازدهم را مشخص کنند اقدام به تشکیل کمیته فنی برای این باشگاه کردند تا بار انتخاب سرمربی را از روی دوش خود بردارند.

 

محمد زادمهر، بیژن ذوالفقارنسب و محمد پنجعلی اعضای این کمیته بودند که در کنار سرپرست باشگاه جلسات متعددی را برگزار کردند تا از بین گزینه های مدنظرشان یکی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

 

 

بازگشت به عقب و مرور اتفاقاتی که باعث انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی پرسپولیس تکرار موضوعی است که همه در جریان آن هستند. اما آنچه مورد سوال قرار می گیرد این است که آیا وظیفه این کمیته تنها انتخاب سرمربی بود؟


پس از آنکه حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد این کمیته چند جلسه نصف و نیمه برگزار کرد اما درست در زمانی که باید تشکیل جلسه می داد و به کادر فنی سرخپوشان کمک می کرد تا از نظر فنی پرسپولیس را در شرایطی مطلوب قرار دهد، هیچ خبری از کمیته نبود و ظاهرا هم نیست!


در این بین بیژن ذوالفقارنسب پس از انتخاب سرمربی تیم سعی کرد کمتر در نشست های کم تعداد کمیته فنی حضور داشته باشد و در اکثر جلسات غایب بود. محمد پنجعلی در باشگاه پست گرفت و مدیر تیم های پایه این باشگاه شد. محمد زادمهر هم که شغل اولش چیز دیگری است و محمد مایلی کهن هم پس از اختلاف نظرهایی که با حمید استیلی پیدا کرد از مدیریت فنی استعفا کرد.


نشست های کمیته فنی پرسپولیس در شرایطی تعطیل شد که این تیم در هفته هفتم یک بازی حساس برابر استقلال پیش رو داشت و برای هواداران و کادر فنی بسیار مهم بود که در این بازی به پیروزی برسد. اما این جلسات تشکیل نشد تا حمید استیلی که حالا نوک تیز پیکان انتقادات متوجه اوست به تنهایی و با تجربه اندکی که از هدایت تیم در شهرآورد تهران دارد، تیمش را با ترکیبی به میدان بفرستد که بعد از بازی خیلی از پیشکشوتان آن را اشتباه خواندند.


تشکیل نشدن جلسات کمیته فنی در این شرایط به گمانه زنی هایی که عنوان می کرد این کمیته تنها برای حذف علی دایی از پرسپولیس بود، رنگ واقعیت می بخشد و این ذهنیت را تقویت می کند که حبیب کاشانی قصد داشت با استفاده از این کمیته حمید استیلی را به عنوان سرمربی انتخاب کند.


به این اتفاقات باید انتخاب نشدن اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را هم اضافه کرد که با وجود تاکیدی که کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد هنوز این انتخاب از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته و حبیب کاشانی که ابتدا به عنوان سرپرست موقت آمد و حالا به نظر می‌رسد به سرپرست دائم تبدیل شده است، همه امور را در اختیار داشته باشد.


به این نکته هم باید اشاره کرد که هر چند استقلال هم اعضای هیئت مدیره اش مشخص نیست اما در کنار کادر فنی اش از وجود مردان کارکشته و کاربلدی چون منصور پورحیدی – که خود توانایی هدایت یک تیم به عنوان سرمربی را دارد – استفاده می کند و در مجموعه باشگاهش نیز افرادی حضور دارند که توانسته اند حواشی این تیم را به خوبی جمع کنند و بازیکنانی را به خدمت بگیرند که هرکدامشان می‌توانند در یک تیم نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)