پرسپولیس نیوز : دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اگر به دنبال پاکسازی فوتبال است از دعوت آدم‌های مسئله‌دار خودداری کند.

حجت الاسلام علیرضا علیپور در مورد سرانجام پرونده محسن قهرمانی داور و چند نفر دیگر گفت: ما کلیه مدارک پرونده را به کمیته انضباطی داده‌ایم و این کمیته باید رای نهایی را صادر کند. دو مدرک جدید هم قرار بود به پرونده اضافه شود که یکی از آنها امروز به ضمیمه پرونده شد و مدرک دیگر تا روز شنبه به این پرونده الصاق خواهد شد.

وی ادامه داد: این ماجرا یک ضلع سومی هم دارد که برای پیگیری آن تا حصول نتیجه و اعلام آن حدود یک ماه زمان نیاز است.

علیپور در مورد علت اعلام تعلیق فعالیت چند نفر در فوتبال و اعتراض برخی به این مسئله گفت: این یک روند کاملا قانونی است که مبتنی بر آیین نامه اخلاقی فیفا است. دستور موقت یک امری کاملا قانونی برای جلوگیری از هر گونه ضرر و زیان به فوتبال است و اگر برخی افراد هم به این مسئله اعتراض دارند،شاید به این دلیل است که همکارانشان محروم شدند.

حجت الاسلام علیپور با اشاره به دعوت کمیسیون اصل 90 از برخی از چهره‌های فوتبالی برای مبارزه با ناپاکی در فوتبال گفت: کمیسیون اصل 90 بهتر است فرصت را به آدم هایی بدهد که سالم هستند و افرادی از فوتبال عملا به فوتبال پاک اعتقاد دارند و عملکردشان مُبین این مسئله است.

وی افزود:کمیسیون اصل 90 اگر واقعا می خواهد فوتبال را پاک سازی کند بهتر است از دعوت آدم های مسئله دار که عملکردشان با شائبه همراه بوده خودداری کند.مربیان و بازیکنان اخلاق سال های گذشته در تماس با ما از دعوت برخی از چهره‌ها به کمیسیون اصل 90 معترض بودند و خواهان حضور اهالی پاک فوتبال در این کمیسیون هستند تا آنها بتوانند برای مقابله با ناپاکی فوتبال راهنمایی‌ها و مشاوره‌های درستی ارائه کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)