مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برخی شیطنت ها در خصوص تیم ما وجود دارد اما این اتفاقات ما را با انگیزه‌تر می‌کند.

«محمدحسین کنعانی‌زادگان» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص دیدار امروز تیمش مقابل فولاد خوزستان و صحنه پنالتی، اظهار داشت: وقتی که توپ را به محوطه جریمه ما ارسال کردند، متوجه شدم که یکی از پشت مرا زده و من وقتی که بلند شدم بسیار تعجب کردم که چرا داور این صحنه را پنالتی دیده است.

کنعانی زادگان تاکید کرد: در صحنه پنالتی دندانم در دستم بود و از بینی ام خون می‌آمد. وقتی داور سوت زد فکر کردم به سود ما خطا شده است ولی وقتی داور پنالتی گرفت، شوکه شدم.

وی ادامه داد: در حال حاضر چندین مصدومیت دارم و فردا می خواهم به پزشک مراجعه کنم و ببینم که این مصدومیت ها تا چه حدی است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: «سید جلال حسینی» نیز مصدومیت هایی داشت اما ما به عشق هواداران بازی می کنیم و هرچه داریم را برای این باشگاه می گذاریم. در این روزها واقعا جای هواداران در استادیوم خالی است.

کنعانی زادگان در مورد شک «کریم باقری» به او در حین بازی، گفت: آقا کریم به من گفت که با داور صحبت نکن چرا که کارت دوم را دریافت می کنی. آقا کریم دو بار «تو دهنی» قشنگی به من زد که این شوک واقعا به موقع بود.

وی عنوان کرد: یک سری شیطنت هایی در خصوص تیم ما انجام می‌شود. در دیدار با استقلال که یک بازیکن از آنها اخراج نشد، در دیدار امروز نیز همه دیدند که یک پنالتی غلط به ضرر ما گرفته شد. این اتفاقات جلوی ما را نمی گیرد بلکه ما را قوی تر و با انگیزه تر می کند.

مدافع پرسپولیس درباره مصدومیت و احتمال غیبتش در بازی‌های بعد هم گفت: جوانان خوبی داریم و پرسپولیس قبلاً هم با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش به فینال آسیا رسیده است. قول می‌دهم امسال هم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)