مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اخراج «یحیی گل‌محمدی» در دیدار روز گذشته مقابل صنعت‌نفت‌آبادان درست نبود، گفت: با سیدجلال حسینی زوج خوبی در خط دفاعی تشکیل داده‌ایم و هواداران نباید نگران فاز تدافعی ما باشند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برتری پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر، پنالتی که در این بازی گرفت، اخراج یحیی گل محمدی، حضور فقط ۳ مدافع وسط تخصصی در فهرست پرسپولیس و سایر موارد صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر میخوانید:

دوباره مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشتی. 

خیلی جالب است که سال گذشته هم در هفته دوم با این تیم در تهران بازی کردیم که یک بر صفر پیروز شدیم و من گل زدم، امسال هم دوباره در هفته دوم با صنعت نفت در تهران بازی کردیم که یک بر صفر پیروز شدیم و اینبار پنالتی گرفتم. به قول بچه ها به گربه سیاه صنعت نفت تبدیل شدم.

بازی کردن در هوای بارانی و چمن ورزشگاه آزادی چطور بود؟ 

بحث باران جداست، چمن ورزشگاه واقعا وضعیت بدی داشت. چمن آنقدر بلند بود که در یک صحنه وقتی خواستم به توپ ضربه بزنم، چمن را شوت کردم. چمن خیلی بلند بود و بازیکنان را اذیت کرد.

صنعت نفت هم تیم خوبی بود.

دقیقا. آنها تقریبا همان بازیکنان استقلال خوزستان بودند که در لیگ قهرمان شدند. البته ما پرسپولیس هستیم و در بازی‌های داخل و خارج از خانه فقط ۳ امتیاز را می‌خواهیم.

در مورد بازی دفاعی صنعت نفت مخصوصا در نیمه اول چه صحبتی داری؟ 

باید بدانیم اکثر تیم‌ها با همین روش مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند و اولویت آنها کسب تساوی است. هرچند ما در اکثر بازی ها حفظ توپ و مالکیت بالایی داریم. اکثر تیم‌ها مقابل ما سخت دفاع می‌کنند و فضاها را می‌بندند که این مسئله کار را سخت می‌کند. البته کادرفنی حواسش به همه چیز هست و تمرینات خوبی را برای مقابله با این تیم ها انجام می‌دهیم.

درخصوص پنالتی که گرفتی صحبت کن. 

من به عنوان بازیکن وظیفه دارم برای تیمم مفید. در آن صحنه هم ، سیدجلال حسینی پاس خوبی داد و بازیکن حریف هم روی من خطا کرد و پنالتی درست بود.

راستی چرا در صحنه‌ای که پنالتی گرفتی آنقدر خوشحال بودی؟ 

شما وقتی برای تیمی که عاشقش هستی کاری میکنی خوشحال میشوی. پرسپولیس را مثل خانواده ام دوست دارم و از آن دفاع می‌کنم. در بازی با سایپا هم ۲ موقعیت گل داشتم که یکی به تیر خورد و یکی هم از روی خط برگشت داده شد. باید برای شادی هواداران هرکاری انجام دهیم.

به نظرت اخراج یحیی گل محمدی درست بود؟ 

داور قضاوت خوبی داشت اما نمی‌دانم چرا از دقیقه ۷۵ به بعد همه سوت‌ها را به سود صنعت نفت زد. در صحنه اخراج سرمربی ما، سیامک نعمتی هیچ خطایی نکرد و داور به اشتباه تصمیم گرفت. همه می‌دانند گل‌محمدی چقدر جنتلمن و آرام است، اما داور او را هم عصبی کرد. به نظرم اخراجش درست نبود.

پرسپولیس باید با ۳ مدافع وسط تخصصی تا نیم فصل ادامه بدهد، این مسئله سخت نیست؟ 

من و سیدجلال حسینی در شرایط خوبی هستیم ضمن اینکه احسان حسینی هم مدافع جوان و خوبی است که می‌تواند از سرمایه های پرسپولیس باشد. البته چند مدافع جوان دیگر هم در تمرین ما هستند. شاید هواداران نگران باشند اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با بهترین کیفیت در خدمت پرسپولیس باشیم. ما سعی می‌کنیم زندگی درست و سالمی داشته باشیم تا مصدوم یا محروم نشویم تا دست تیم و هواداران خالی نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)