هنوز چند ساعتی از فسخ قرارداد مهدی ترابی نگذشته بود که خبر رسید کنعانی‌زادگان هم برای مذاکره به باشگاه رفته است. او مدعی است برای فصل بعد پیشنهاد خارجی دارد اما دوست ندارد با تکرار اشتباهات گذشته از پرسپولیس جدا شود. او در گفت‌و‌گو با همشهری توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه داده است.

    از شرایط پس از شکست در داربی شروع کنیم. حتما هفته سختی را پشت‌سر گذاشتید؟
به‌نظرم داربی بسیار خوبی بود و همه بازی جذابی دیدند اما ما با بدشانسی در وقت‌های قانونی مساوی کردیم. به‌نظرم ما یک سروگردن از حریف بهتر بودیم و با احترام به حریف، استقلال واقعا از دست ما در رفت. همه دیدند که استقلال هیچ حرفی در این بازی برای گفتن نداشت و فقط روی ۲اتفاق به گل رسید و همه بازی در دست ما بود. البته هر چه که بود تمام شد و رفت. به‌هرحال فوتبال همین است و نمی‌شود همیشه پیروز بود.

    یک‌هفته‌ای از داربی گذشته اما هنوز بازیکنان استقلال و پرسپولیس برای هم کری می‌خوانند.
بالاخره آنها هم پس از برد توانستند کمی خوشحال باشند و کری بخوانند. جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و اتفاقا باید ببینیم اول آنها قهرمان می‌شوند یا خیر. هنوز اتفاقی رخ نداده است.
    حتما می‌دانی که درصورت قهرمانی استقلال باید منتظر یک‌داربی دیگر هم باشیم؟
بی‌صبرانه منتظر این هستم که دوباره با استقلال بازی کنیم. مطمئن باشید استقلال همیشه اینقدر هم خوش شانس نخواهد بود. البته اجازه دهید ببینیم استقلال اول قهرمان می‌شود یا نه.

    پس از داربی، ترابی هم با فسخ قراردادش شوکی بزرگ به پرسپولیس وارد کرد. مهم‌تر اینکه پس از فسخ ترابی خبر رسید تو هم قصد داری راه او را بروی.
ترابی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و امسال زحمت زیادی برای تیم کشید اما اینکه چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت فسخ کند، من در جریانش نیستم و خودش باید به این سؤال پاسخ بدهد. اما مگر دیوانه‌ام که اشتباه گذشته را دوباره تکرار کنم و از پرسپولیس جدا شوم؟ من پیشنهاد خارجی دارم اما می‌خواهم همچنان در پرسپولیس بازی کنم و از هواداران می‌خواهم به شایعات توجه نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)