پرسپولیس نیوز : احتمال بخشش محسن بنگر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وجود دارد.

با توجه به حساسیت بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی که قرار است فردا برگزار شود و با پیگیری مسئولان باشگاه پرسپولیس احتمال بخشش محرومیت محسن بنگر وجود دارد و این بازیکن از سوی کمیته انضباطی جریمه نقدی خواهد شد اما در بازی فردا مقابل ذوب آهن حضور ندارد.

*پاداش در انتظار سرخپوشان پایتخت

با توجه به حساسیت دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن از سری رقابت های جام حذفی مسئولان این باشگاه به نظر می رسد که قرار است به هر یک از بازیکنان نفری 1/5 میلیون تومان پاداش دهند تا انگیزه لازم را برای مقابله با ذوبی ها داشته باشند.

*ذوبی ها ازسرخپوشان خواستند آب بیاورند!

با توجه به حواشی بوجود آمده در دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد مبارکه سپاهان، مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده اند که برای دیدار این دو تیم به همراه خود آب معدنی بیاورند تا مشکلات بازی با سپاهان بار دیگر تکرار نشود.

*خواسته هاي مدیران پرسپولیس و ذوب آهن

مدیران دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن از بازیکنان باشگاه خود درخواست کرده اند که در این دیدار فقط تمرکز خود را برای بازی نگه دارند و به هیچ وجه به حاشیه نپردازند چرا که عدم تمرکز کافی در این بازی حساس موجب می شود تا دو تیم به اهداف خود دست پیدا نکنند.

*توصیه مسئولان پرسپولیس به لیدرها!

مسئولان باشگاه پرسپولیس به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حواشی از لیدرهای خود خواستند که در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان بر خویشتن داری بپردازند و از ایجاد درگیری لفظی جلوگیری کنند و اجازه ندهند تا اتفاق خاصی در این مسابقه رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)