یکشنبه 6 بهمن (15:55)

مرجع خبری پرسپولیس :  مصاحبه با سرخپوشان در تمرین امروز

منصوری: ما نیز به اندازه استقلال شانس قهرمانی داریم!

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس از زبان دکتر زرینه بادامکی به بازی با پیام می رسد// حضور محمد در هاله ای از ابهام

توره: با تمام قدرت پیام را شکست می دهیم

پتروویچ: نمی دانم چرا نتیجه نمی گیریم!

 

منصوری: ما نیز به اندازه استقلال شانس قهرمانی داریم!

هافبک تیم پرسپولیس گفت: با توجه به زمانی که تا پایان لیگ باقی مانده ما نیز به اندازه استقلال شانس قهرمانی داریم

محمد منصوری خاطرنشان کرد: در کرمان بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فاصله ای تا کسب پیروزی نداشتیم اما اشتباه داوری اجازه نداد که ما برنده شویم.
وی ادامه داد: اگر در شرایط بهتری نسبت به وضعیت فعلی در کرمان این نتیجه را کسب می کردیم، قابل قبول بود اما ما تیم پرسپولیس هستیم و نتایج هفته های اخیر باعث شده تا انتظارات از این تیم بالاتر برود.
وی افزود: هواداران حق دارند تا از تیم محبوبشان انتظار پیروزی داشته باشند. پرسپولیس تیم بزرگی است و مدعی قهرمانی، ما باید تلاش بیشتری را در تمرینات انجام دهیم تا بتوانیم هواداران را خشنود سازیم.
هافبک تیم پرسپولیس عنوان کرد: تمرینات خوبی را در دستور کار قرار دادیم و کادر فنی برای تقویت بازیکنان و پوشش نقاط ضعف تیمی بر فشار تمرینات افزوده که من فکر می کنم این تنوع تمرینی در تاکتیک تیم اثر بخش باشد.
منصوری با اشاره به اختلاف امتیازی با استقلال گفت: ما هم به اندازه دیگر تیم ها و استقلال شانس قهرمانی داریم و هنوز هم به قهرمانی امیدوار هستیم چراکه بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و مطمئن هستم که تیم های صدرنشین در برابر حریفان خود امتیاز از دست خواهند داد.
وی در پایان اظهارداشت: باید با تمام قوا در بازی های بعد در برابر حریفان خود ظاهر شویم و به آنان اجازه ندهیم حتی یک امتیاز از ما بگیرند. برای این هدف ابتدا از پیام شروع می کنیم

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس از زبان دکتر زرینه بادامکی به بازی با پیام می رسد// حضور محمد در هاله ای از ابهام

پزشک تیم پرسپولیس با اشاره به وضعیت مصدومان این تیم گفت: احتمال عدم حضور محمد در بازی با پیام وجود دارد اما بادامکی می تواند با رفع مصدومیتش در این بازی حضور یابد.

دکتر زرینه خاطرنشان کرد: علیرضا محمد از هفته گذشته از ناحیه زانوی خود احساس درد کرد و این مشکل هنوز برای وی ادامه دارد.
وی ادامه داد: به محض اطلاع از مصدومیت محمد درمان وی آغاز شده است و او زیر نظر من تحت درمان است ولی رسیدن او به بازی با پیام قطعی نیست اما وی مطمئنا به بازی با داماش خواهد رسید.
وی درخصوص وضعیت بادامکی نیز گفت: بادامکی هم دچار کشیدگی از ناحیه ران شده بود که این موضوع زیاد جدی نبود و اکنون خطری متوجه وی نیست و می تواند پرسپولیس را در بازی بعدی همراهی کند.
زرینه در پایان عنوان کرد: به غیر از محمد که درحال مداوا است تمام بازیکنان پرسپولیس در سلامت کامل به سر می برند

توره: با تمام قدرت پیام را شکست می دهیم

مهاجم تیم پرسپولیس با اشاره به آمادگی خود برای بازی در مقابل پیام گفت: با تمام قدرت پیام را شکست می دهیم

ابراهیم توره خاطر نشان کرد: در هفته های اخیر بازی های خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم اما اکنون از هر نظر آماده هستیم.
وی ادامه داد: تمرینات را به صورت مداوم و فشرده پیگیری می کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. ما باید گذشته را جبران کنیم و در مقابل تیم پیام به پیروزی برسیم.
وی افزود: اکنون در پرسپولیس مشکلی نداریم و با خیالی آسوده زیر نظر کادر فنی در حال انجام تمرینات آماده سازی خود برای دیدار با تیم پیام مشهد هستیم.
مهاجم تیم پرسپولیس عنوان کرد: در بازی قبلی من حضور نداشتم اما در دیدار بعدی پرسپولیس با آمادگی کامل به میدان می روم و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم پرسپولیس انجام خواهم داد.
توره در پایان اظهار داشت: باید هر چه زودتر امتیازات از دست داده را جبران کنیم زیرا بازی های کمی تا پایان رقابت ها باقی مانده و ما می خواهیم در این فصل قهرمان شویم

پتروویچ: نمی دانم چرا نتیجه نمی گیریم!

هافبک تیم پرسپولیس درخصوص کسب تساوی این تیم مقابل کرمان گفت: خوب بازی می کنیم اما نمی دانم چرا نتیجه نمی گیریم.

ایوان پتروویچ خاطرنشان کرد: بازی خوبی را در مقابل تیم مس انجام دادیم و فشار زیادی را نیز روی خط دفاع این تیم آوردیم اما نتیجه ای نگرفتیم.
وی ادامه داد: اگر بازی هایی که انجام می دهیم تیم برتر میدان هستیم اما در انتها نمی توانیم نتیجه خوبی به دست آوریم و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.
وی افزود: در بازی مقابل مس بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه دوم گل بدی را دریافت کردیم و فوتبال همین است، اگر گل نزنیم گل دریافت می کنیم ضمن آنکه پس از دریافت گل باز هم موقعیت گلزنی داشتیم.
هافبک تیم پرسپولیس عنوان کرد: در بازی با فولاد توانستیم پیروزی را برای هواداران به ارمغان آوریم و در این هفته هم چیزی نمانده بود تا سه امتیاز دوم را هم کسب کنیم اما نشد.
پتروویچ اذعان داشت: اکنون بازیکنان تلاش زیادی را در تمرینات انجام می دهند و به نظر من در این تمرینات می توانیم دوباره خود را پیدا کرده و دوباره احیا شویم.
وی درخصوص مدعی بودن پرسپولیس در لیگ گفت: هنوز هم می توانیم قهرمان شویم اما کار سختی پیش روی ماست زیرا با استقلال 9 امتیاز اختلاف داریم.
پتروویچ در پایان خاطرنشان کرد: به اعتقاد من پرسپولیس دوباره به شرایط اولیه خود باز می گردد و من مطمئن هستم بازیکنان تیم در هر بازی با تمام وجود خود برای پرسپولیس بازی می کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)