مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از پرسپولیس را مرور می کنید تا در جریان آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس قرار بگیرید:

 

* نارضايتي استيلي از برزيلي‌هاي تستي: ناكامي‌هاي اين چند هفته، حميد استيلي را در تقويت پرسپوليس مصمم‌تر كرده و او اين روزها تلاش مي‌كند براي جذب بازيكن تازه.

 

روي همين اصل 2 روز پيش دو بازيكن برزيلي به نام‌هاي سرجيو – هافبك نفوذي – و كاسيوس – مدافع چپ – در تمرين پرسپوليس تست شدند كه البته هيچ يك از آنها نتوانستند براي سرخپوش شدن از استيلي تأييديه بگيرند.

 

* مخالفت باشگاه با پيشنهاد سازمان ليگ: براي انجام بازي به تعويق افتاده پرسپوليس- ذوب‌آهن، سازمان ليگ دو تاريخ را در دوم و چهارم دي ماه پيشنهاد داده بود كه با مخالفت سرخ‌ها مواجه شد. باشگاه گفته كه با انجام اين بازي در تعطيلات نيم‌فصل موافق نيست و قرار شده تاريخ پيشنهادي خود براي بازي با ذوب‌آهن را همين روزها به سازمان ليگ اعلام كند.

* علي عسگري: شايد مقابل مس بازي كنم. حميدرضا علي عسگري از رفع مصدوميتش حرف مي‌زند: «خوشبختانه تا حدود زيادي مصدوميتم برطرف شده، اكنون مشكل خاصي ندارم و احساس درد نمي‌كنم. از روز شنبه همراه تيم تمرين كردم و اميدوارم تا روز سه‌شنبه شرايط بهتري پيدا كنم و بتوانم براي تيمم بازي كنم. توكل من به خداست و هرچه او بخواهد پيش مي‌آيد و من هم از هيچ كوشش و تلاشي فروگذار نخواهم کرد.

 

* تعطیلی سوال برانگیز تمرین جمعه : در پرسپولیس اتفاقات عجیب و غریبی می افتد که البته جوابی برای آنها پیدا نمی شود. تعطیلی تمرین روز جمعه قرمز ها آن هم در شرایطی که پرسپولیس مجبور بود پس از بازی پنجشنبه شب ، در روز سه شنبه(فردا) به مصاف مس سرچشمه برود ، یکی از آن اتفاقات عجیب بود که هرگز کسی برای آن پاسخی ارائه نداد. در شرایطی که پرسپولیسی ها برای رسیدن به هماهنگی تاکتیکی احتیاج به زمان و استفاده از تک تک دقایق تمرینات دارند ، یک جلسه تمرینی پرسپولیس تعطیل شد و البته هرگز کسی نفهمید دلیل این تصمیم عجیب چه بوده است.

* استیلی به پابوس امام رضا(ع) رفت: حمید استیلی برای زیارت امام هشتم راهی مشهد شد. استیلی در سفر فشرده و کوتاه مدتش به مشهد به پابوس امام رضا(ع) رفت و مورد استقبال زائران و خادمان حرم مطهر قرار گرفت. استیلی پیش از آغاز تمرین پرسپولیس خودش را به درفشی فر رساند.

* انگشتر فیروزه سوغات استیلی برای سومدیک: حمید استیلی از سفر کوتاه مدتش به مشهد یک انگشتر فیروزه برای سومدیک هدیه آورد. سومدیک که گویا تا قبل از این چنین انگشتری ندیده بود به شدت از سوغاتی استیلی ذوق زده شده بود!

* رضایی تست پزشکی می دهد: مصدومیت شیث رضایی احتمال حضور او در دیدار با مس سرچشمه را در هاله ای از ابهام قرار داد. رضایی که با توجه به صلاحدید کادرفنی در بازی قبل در پست دفاع راست به میدان رفت به خاطر آسیب دیدگی جدیدش احتمالش هست در بازی مس سرچشمه غایب باشد. قرار است او تا پیش از این بازی تست پزشکی بدهد تا وضعیت نهایی اش مشخص شود.

* پرسپولیسی ها شاکی از مصاحبه حقیقی: در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس از علیرضا حقیقی خواسته بودند تا صحبتی در مورد خیابانی و اتفاقات بازی با شهرداری انجام ندهد ، گلر جوان قرمز ها در گفتگویی به انتقاد از خیابانی پرداخت و گفت: «خیاباتی فرق تی تاپ و چهارپا را نمی داند!»
نکته قابل توجه این بود که حقیقی حتی پس از صحبت هایش نیز حاضر نشد تا با وجود صحبت های مثبت خیابانی از مواضع خود کنار بیاید. گفته می شود که مسئولان پرسپولیس از رفتار حقیقی رضایت ندارند.

* پرسپولیسی ها مس را آنالیز می کنند: فیلم بازی های مس سرچشمه با سایپا ، فولاد و ملوان در اختیار کادر فنی تیم پرسپولیس قرار گرفت. استیلی که قبل از این نیز به آنالیز تیم مس پرداخته بود، در جلسه با آنالیزورهایش شناخت خوبی از تیم مس سرچشمه به دست آورده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)