همه به دنبال مصاحبه با دنیزلی

مرجع خبری پرسپولیس : آخرین اتفاقات حول تیم پرسپولیس در اردوی ترکیه به روایت مرجع خبری :

 

* به غير از پول قرارداد كه به كارت‌هاي الكترونيكي بازيكنان پرسپوليس واريز شد، پرسپوليسي‌ها ديروز نفري 300 دلار به عنوان توجيبي گرفتند تا براي خريد سوغاتي پول داشته باشند.


* سكوبرت مدافع ماليايي پرسپوليس ديروز همراه با بقيه تمرين كرد. سامان آقازماني هافبك جوان پرسپوليس هم در آنتاليا دچار سرماخوردگي شده است.


* پرسپوليسي‌ها كه براي دريافت ITC وحيد هاشميان اقدام كرده‌اند قرار است سه‌شنبه به اين مدرك برسند و پس ازآن دنبال صدور كارت بازي وي در ليگ برتر باشند.


* بازيكنان پرسپوليس در بيشتر دقايق كه در هتل حضور داشتد دايما مشغول تماشاي فيلم‌هاي سينمايي هستند.


* حبيب كاشاني در تماس تلفني با دايي از او خواسته تا از حرف زدن درباره اختلافش با ليدرها اجتناب كند. يكي از ليدرهاي مخالف دايي قبل از بازي شنبه شب با وي صحبت و به نوعي آشتي كرد. قرار است آشتي‌كنان اصلي در تهران انجام شود.


* گفته مي‌شود در خريد عصر جمعه شيث و حقيقي هم همراه بقيه بازيكنان به مركز خريد رفته‌اند و ماندن آنها در هتل شايعه بوده است. از طرفي شنيده شد آنها از انتخاب حيدري به عنوان كاپيتان كمي دلخورند.


* بعد از ظهر ديروز 25 نفر از بازيكنان، مربيان و ساير اعضاي تيم براي خريد به مركز خريد ميكروس رفتند و عده‌اي هم در هتل ماندند.


* از روز گذشته سمينار دو روزه مربيگري در تركيه با حضور مربيان پرتعدادي از اين كشور در هتل محل اقامت پرسپوليس شروع شد. قرار بود مصطفي دنيزلي هم در اين سمينار حضور يابد و خبرنگاران ايراني منتظر فرصتي بودند تا در روز آخر حضورشان در تركيه از وي مصاحبه بگيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)