مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از پرسپولیس را از طریق مرجع خبری پرسپولیس مرور می کند تا جریان آخرین اتفاقات باشگاه پرسپولیس قرار بگیرید:

 

 

حكم تازه كميته انضباطي فدراسيون اصلا به مذاق پرسپوليسي‌ها خوش نيامده و آنها را به اعتراض واداشته است.

حكمي كه پرسپوليس را به خاطر تخلف تماشاگرانش در بازي اول برابر ملوان، 10 ميليون تومان جريمه كرده و باشگاه قصد دارد درخواست خود براي تجديد نظر در اين حكم را تا پيش از پايان هفته به شوراي استيناف بفرستد.

 

 

علی عسگری از هفته پنجم در کنار پرسپولیس

مصدومیت حمید علی عسگری در دوران آماده سازی او را ابتدای فصل از حضور در ترکیب پرسپولیس محروم کرد. و با توجه به اينكه او نزديك به يك ماه است همپاي پرسپوليس تمرين نكرده و تقريبا دو هفته زمان مي‌خواهد براي رسيدن به آمادگي مطلوب بدني، كادر پزشكي پرسپوليس اعلام كرده كه حميدرضا علي‌عسگري مي‌تواند از هفته پنجم، سرخ‌ها را در ليگ برتر همراهي كند.

آخرين تمرين پشت درهاي بسته

برنامه‌هاي تاكتيكي براي تجربه اولين پيروزي فصل را پرسپوليسي‌ها امروز براي آخرين بار مرور مي‌كنند. طبق برنامه‌اي كه كادر فني نوشته آخرين تمرين پرسپوليس قبل از بازي با شهرداري تبريز، ساعت 18 امروز به ميزباني ورزشگاه درفشي‌فر برگزار مي‌شود و البته هواداران و نمايندگان رسانه‌ها اجازه حضور در محل تمرين را ندارند.

هوارملامحمد خوش حساب می شود؟

پرونده شكايت باشگاه پرسپوليس از هوارملامحمد بالاخره به صدور حكم رسيد و بازيكن عراقي را به پرداخت 60 ميليون تومان به باشگاه سابقش محكوم كرد. حالا پرسپوليسي‌ها منتظر خوش حسابي هوارملامحمد هستند كه تا پيش از پايان مهلت تعيين شده – پايان مرداد ماه جاري- جريمه‌اش را به اين باشگاه بپردازد.

 

زارع از استیلی دلخور نیست


در روزهای اخیر شایعه شده بود مازیار زارع از نیمکت نشینی اش در بازی ملوان و شاهین ناراحت است چون ممکن است به حضور او در ترکیب تیم ملی نیز لطمه بزند اما خودش می گوید : من نمی دانم دلیل نیمکت نشینی ام چیست به هر حال این نظر سرمربی است که چه کسی به میدان برود و چه بازیکنانی روی نیمکت بنشینند ، مربی حق دارد طبق آنچه در نظرش هست تیم را بچیند و ما هم نمی توانیم اعتراض کنیم. من از دست استیلی دلخور نیستم بلکه از نیمکت نشینی خودم ناراحتم نمیدانم این موضوع را چطور بیان کنم اما هر بازیکنی دوست دارد در زمین حاضر باشد و برای تیمش بازی کند.

 

صفر گل سهم مهاجمان پرسپولیس در 180 دقیقه!

 

پرسپولیس در این فصل غیر از اشپیتیم آرفی تمام مهاجمانش را حفظ کرد و بازیکنانی نظیر غلامرضا رضایی ؛ هادی نوروزی و وحید هاشمیان امسال نیز در پرسپولیس هستند و به جمع آنها مهرداد اولادی هم اضافه شد. مهره های تهاجمی دیگری همچون کریمی ، نوری ، فشنگچی ، منصوری و علی عسگری هم در لیست استیلی دیده می شوند که انتظارات این خط را بالا می برد تا جایی که هواداران می خواهند این تیم در هر بازی حداقل دو سه گل بزند اما تا کنون چنین چیزی اتفاق نیفتاده است و سهم مهاجمان پرسپولیس در گلزنی تا کنون صفر گل بوده است!

این نکته منفی در حالی در کارنامه شاگردان استیلی ثبت شده که این تیم تا دقایق پایانی برابر ملوان شکست خورده بود و حسین بادامکی که به میدان آمد با یک شوت سرکش گل تساوی را به ثمر رساند. در بازی شاهین نیز محمد نصرتی مدفع یک گل بی اثر با سر به وحید طالب لو زد و این در حال بود که مهاجمان نه گل زدند و نه در موقعیت گلزنی قرار گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)