پرسپولیس نیوز :در حالي كه چند روز ديگر تا شروع اردوي پرسپوليس مانده، سرپرست اين تيم بامداد ديروز راهي رامسر شد.

دليل سفر زودهنگام سعيد شيريني به رامسر، برپايي مقدمات اردوي ده روزه پرسپوليس و بازديد از هتلي است كه باشگاه رزرو كرده و قرار است تيم آنجا اردو بزند. سرپرست پرسپوليس البته همان ديروز به تهران بازگشت تا گزارشش را به سرمربي برساند.

 

برنامه ويژه بدنسازي براي نورمحمدي

تست پزشكي عليرضا نورمحمدي بازگشت اين بازيكن به تمرين‌ها را تاييد كرد اما سرمربي هنوز چنين اجازه‌اي را نداده! علي دايي از نورمحمدي خواسته كه فعلا قيد تمرين‌هاي گروهي را بزند و برنامه يك بدنسازي فشرده را هم براي او نوشته تا اين بازيكن اول به آمادگي بدني تيم نزديك شود و بعد از تاييد بدنساز، دوباره به تمرين‌هاي گروهي پرسپوليس بازگردد.

 

سفر به رامسر بدون دايي!

سومين مرحله از برنامه‌هاي آماده‌سازي پرسپوليس از چهارشنبه در رامسر استارت مي‌خورد. اين اردو هم مثل اردوي اول كه اردبيل ميزبانش بود، 10 روزه است اما عجيب اينكه پرسپوليس بايد بدون سرمربي آغازگر آن باشد! دليلش هم سفر علي دايي به روسيه است. او كه به تازگي دعوتنامه باشگاه روبين‌كازان را دريافت كرده، روز دوشنبه با همراهي محمد رويانيان به روسيه سفر مي‌كند و سه روز ميهمان اين كشور خواهد بود. حال آن‌كه اردوي پرسپوليس در رامسر دو روز بعد از سفر دايي و در نبود او شروع مي‌شود و سرخپوشان مجبورند روزهاي اول اين اردو را بدون سرمربي بگذرانند. علي دايي هم پنج‌شنبه به تهران بازمي‌گردد و از چهارمين روز اردو او را بالاي سر شاگردانش خواهيم ديد.

 

ملي‌پوشان به روز دوم اردو مي‌رسند

بزرگ‌ترين دليل براي برپايي اردو در رامسر، همراه كردن ملي‌پوشان پرسپوليس با تازه‌واردهاي اين تيم است. با وجود شروع زودهنگام برنامه‌‌هاي آماده‌سازي، پرسپوليس هنوز نيمي از تيمش را ندارد و براي همين، دايي اردوي رامسر را برنامه‌ريزي كرده تا همه بازيكنانش را يكجا در اختيار داشته باشد. ملي‌پوشان پرسپوليس البته باز هم شروع اين اردو را از دست خواهند داد اما در بازگشت از كره‌، بايد سريع خود را به پرسپوليس برسانند تا از روز دوم اردو- پنج‌شنبه- با تيم همراه شوند.

 

تكذيب شايعه سرخپوش شدن برهاني

«برهاني داره مياد پرسپوليس؟» اين سوالي بود كه هواداران پشت در مانده در تمرين ديروز پرسپوليس بارها از خبرنگاران مي‌پرسيدند و برايش دنبال پاسخ بودند. اين شايعه آنقدر جدي در درفشي‌فر مطرح شده بود كه خيلي زود مسوولان پرسپوليس را هم به واكنش واداشت و سرپرست و مدير رسانه‌اي باشگاه براي تكذيب آن مجبور به حضور در جمع هواداران شدند.

 

منافي با راه‌آهن تسويه كرد

براي امضاي قرارداد با پرسپوليس جواد منافي فقط برگه تسويه حساب با باشگاه راه‌آهن را مي‌خواست كه آن را هم گرفت. او كه فصل پيش آناليزور دايي در راه‌آهن بود روز چهارشنبه به اين باشگاه رفت تا هم كار تسويه حسابش را انجام بدهد و هم با دوستانش در اين باشگاه خداحافظي كند. منافي و ديگر دستياران دايي قراردادهاي‌شان با پرسپوليس را همين هفته امضا خواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)