دعوت کریم باقری از هواداران گسترش فولاد

مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس را مرور می کنید به روایت مرجع خبری پرسپولیس:


با تغيير برنامه سفر، زمان تمرين‌هاي پرسپوليس هم تغيير كرد. وقتي مشخص شد كه تيم دايي بايد يكشنبه- ديروز- به امارات برود، تمريني كه قرار بود در تهران انجام شود لغو و به بعد از سفر موكول شد. طبق برنامه جديد سرخپوشان كه ديشب و بعد از ورود به ابوظبي در ورزشگاه اختصاصي الوحده تمرين كرده بودند امشب هم آخرين تمرين‌شان را در زمين اصلي همين ورزشگاه و البته همزمان با بازي-ساعت 20:30- انجام مي‌دهند.

پيامك‌هاي مشكوك، روي موبايل باتجربه‌ها

داستان عجيب آن تماس‌هاي مشكوك حالا فقط سهم با تجربه‌هاي پرسپوليس است و اين بار از طريق پيامك! در اين چند روزه كه از تماس‌هاي قبلي خبري نبوده، پيامك‌هايي با يك شماره خاص و از سوي شخصي كه خود را نماينده سرمربي آينده پرسپوليس معرفي كرده براي بازيكنان باتجربه اين تيم- فقط باتجربه‌ها- فرستاده مي‌شود به همان مضمون تكراري كه «مراقب ساق‌هاي‌تان باشيد». اين همان چيزي است كه علي دايي را عصباني كرده و البته هيچ يك از بازيكنان حاضر به صحبت كردن درباره‌اش نيستند.

بازي با سپاهان كميته فني را فعال كرد

ايران ورزشي- بعد از دو سه هفته تعطيلي، فعاليت كميته فني باشگاه پرسپوليس بعد از بازي با الوحده دوباره به جريان مي‌افتد. دليل اينكه چرا جلسه‌هاي كميته فني در اين چند هفته تعطيل بود را فقط دايي مي‌داند و باشگاه اما اين تعطيلي قرار نيست ادامه‌دار باشد. حساسيت‌هاي خاص بازي پرسپوليس- سپاهان، مسوولان باشگاه را واداركرده به تشكيل جلسه‌اي تازه كه شنبه را برايش انتخاب كرده‌اند. قرار است در اين جلسه وضعيت پرسپوليس براي بازي با اصفهاني‌ها ارزيابي شود و اعضا، گزارش‌هاي فني خود درباره اين بازي را ارائه كنند تا بعد از بررسي آنها، علي دايي براي انتخاب تركيب پرسپوليس تصميم‌گيري كند.»

عبدي تكليف پايه‌ها را روشن مي‌كند

گوش شيطان كر، قرار است تكليف تيم‌هاي پايه پرسپوليس همين روزها مشخص شود، فاصله دوماهه فصلي كه رفت با فصل تازه را پرسپوليسي‌ها به خاطر نداشتن امكانات تمريني به استراحت گذراندند و حالا كه تا معرفي تيم‌هاي پايه براي شروع فصل تنها يك روز باقي مانده، تازه تصميم گرفته‌اند جلسه‌اي بگذارند براي تصميم‌گيري، جلسه‌اي كه به خاطر سفر حسين عبدي- مدير تيم‌هاي پايه باشگاه- به امارات براي همراهي پرسپوليس قرار است بعد از بازگشت تيم برگزار شود و عبدي برنامه‌هاي خود براي چگونگي فعاليت تيم‌هاي پايه در فصل پيش‌رو را به حبيب كاشاني اعلام كند.

نامه اعتراض نورمحمدي روي ميز استيناف

براي كاهش مبلغ جريمه عليرضا نورمحمدي، اين بازيكن و پرسپوليسي‌ها دست به دامان شوراي استيناف شده‌اند. محروميت دو ماهه نورمحمدي به دو جلسه كاهش پيدا كرد و جريمه 15 ميليون توماني‌اش به 10 ميليون كه اين دومين تغيير را او نپذيرفته. نورمحمدي معتقد است اگر به خاطر بي‌گناهي، محروميت‌اش لغو شده پس جريمه‌اش هم بايد كم شود و براي همين، نامه اعتراض خود را به واسطه باشگاه به شوراي استيناف فدراسيون فرستاده تا حكمي كه كميته انضباطي برايش نوشته، بار ديگر مورد تجديد نظر قرار بگيرد.

 

دعوت كريم باقري از تماشاگران تبريزي: براي حمايت از گسترش فولاد به ورزشگاه بياييد

دور از پرسپوليس، كريم باقري روزهايش را همچون يك هوادار مي‌گذراند و امروز هم كه براي تماشاي بازي گسترش فولاد- ابومسلم به تبريز سفر كرده از همشهري‌هايش مي‌خواهد كه مثل خود او، ميهمان ورزشگاه يادگار امام باشند: «به عنوان يك آذري، امروز وظيفه دارم به ورزشگاه بروم و از تيم شهرم حمايت كنم. تبريز يك شهر فوتبال‌خيز است و شياستگي اين را دارد كه سه تيم در ليگ برتر داشته باشد. براي همين از تمام هواداران تبريزي مي‌خواهم كه امروز مثل خود من به ورزشگاه بيايند تا تيم شهرمان را حمايت كنيم و ليگ برتري شدن‌اش را جشن بگيريم.»

مياچ همراه دايي در ليگ يازدهم؟

تمديد قرارداد با پرسپوليس، چيزي نيست كه علي دايي از حالا بتواند روي آن حساب كند اما مي‌تواند اميدوار باشد كه در تيم بعدي‌اش هم ژلكو مياچ كنار دستش باشد. اين مربي كروات كه معتمد دايي و همه‌كاره اين روزهاي پرسپوليس است، در تمرين دو روز پيش رو به خبرنگاران گفت كه به ماندنش مطمئن نيست اما فصل آينده علي دايي هر جا برود، او هم همراهي‌اش مي‌كند!

آندو بالاخره پرسپوليسي مي‌شود؟!

اگر همه چيز آنطور پيش مي‌رفت كه حبيب كاشاني مي‌خواست، آندرانيك تيموريان الان فصل را با پرسپوليس تا آخر مي‌رساند. آندو پارسال و بعد از مذاكره با پرسپوليسي‌ها به انگليس رفت تا شانس‌اش را دوباره آنجا امتحان كند و دايي هم حاضر نشد منتظرش بماند و مازيار زارع را جاي او به خدمت گرفت. حالا اما دوباره بحث حضور آندو در پرسپوليس مطرح شده و حتي شايعه شده كه مديران اين باشگاه تماس‌هايي هم با او داشته‌اند. تيموريان هم اگر چه بدش نمي‌آيد در تهران فوتبال خود را دنبال كند اما هنوز پاسخي به پيشنهاد پرسپوليسي‌ها نداده است.

شانس رحمان برابر الوحده بيشتر است

شكست با برد برابر الوحده براي پرسپوليسي‌ها چندان اهميتي براي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا نخواهد داشت اما قطعا دايي به فكر تكرار بازي خوب مقابل الاتحاد است تا شاگردانش براي بازي‌هاي حساس اين تيم در ليگ برتر و جام حذفي، روحيه خوبي داشته باشند.
عليرضا حقيقي در مصاف با الاتحاد، دو گل دريافت كرد و در چندين مورد هم خروج‌هاي ناموفقي داشت، به نظر مي‌رسد براساس آخرين اخبار مقابل الوحده رحمان احمدي سنگربان سرخپوشان باشد.
البته حضور با نشاط و آماده احمدي در تمرين‌ها نيز به اين موضوع دامن زده و ظاهرا باعث شده تا دايي دروازه‌بان نيمكت‌نشين تيمش را براي بازي‌هاي حساس آينده بيازمايد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)