كيا، كريمي، پژمان، میثاق، غلامي و عمران زاده در پرسپولیس!

مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که هنوز یک ماه به پایان مسابقات لیگ باقی مانده هر روز بازیکنان و مربیان مختلفی به پرسپولیس می آیند و می روند ، آن هم از طریق سایت بین المللی گل!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در حالی که هنوز 2 بازی لیگ ، 2 بازی لیگ قهرمانان و سه بازی جام حذفی باقی مانده است و نه تکلیف مدیریت و نه کادرفنی فصل آینده پرسپولیس مشخص است ، سایت گل هر روز خبر جذب بازیکنان و مربیان مختلفی به پرسپولیس را می دهد که اگر آن ها را در طول هفته جمع بزنیم می توان با آنها سه تیم کامل را به مسابقات لیگ برتر فرستاد!

 

یک روز استیلی به پرسپولیس می آید و تمام دوستان خود را می آورد و فردا به یک تیم متمول ایرانی می رود! حالا تیم متمول داخل لیگ برتر ایران کدام است خدا می داند!

 

نکته جالب دیگر این جاست که اسامی ارائه شده به راحتی سقف جذب بازیکنان لیگ برتری را درنوردیده و برای “شایعه و خبرسازی” کوچکترین توجهی به قوانین محدودیت جذب بازیکن نمی شود.

 

این جملات را بخوانید : « او حتي ليست بازيكنان مورد نظر خود را براي فصل آينده تهيه كرده تا بدون درنگ و با هماهنگي كاشاني اقدام به جذب آنها كند. حالا بايد ديد سرمربي پرسپوليس مي شود تا اين بازيكنان بزرگ را دور هم ببينيم يا اينكه فصل آينده هم علي دايي روي نيمكت پرسپوليس خواهد نشست؟».

 

نکته اولی که خواننده باید با خواندن این جملات بفهمد این است که ماندن دایی مساوی است با قطع امید از جذب بازیکنان بزرگ و نکته دوم اینکه قرار است بلافاصله و بی درنگ تمام بازیکنان فوق جذب پرسپولیس شوند! این در حالی است که تابستان سال گذشته مدت ها پس از آغاز فصل نقل و انتقالات پرسپولیس با این مدیریت هیچ خرید قابل توجهی نداشت و تنها به تمدید قرارداد بازیکنان خود اکتفا کرده بود که بالاخره پس از مدت ها انتظار در یک روز سه بازیکن به نام های رضایی ، نوری و فشنگچی به این تیم پیوستند.

 

متاسفانه برخی رسانه ها که در طول سال با رکورد مواجه می شوند ، فصل نقل و انتقالات و شایعه سازی را بهترین فرصت برای افزایش تیراژ خود می دانند و روزانه چندین و چند بازیکن را جابجا می کنند که اگر در پایان فصل و نقل و انتقالات تمام شایعه های آنان را در یک ظرف جمع زده و بررسی کنیم حتی 10 درصد آن نیز در حقیقت به وقع نپیوسته است.

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)