مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه هیچ شرط و شروط و مباحث مالی را برای حضور در پرسپولیس مطرح نکرده بود، گفت: متاسفانه در سالهای اخیر برخورد خوبی با کسانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده اند نمی شود و دیگر در مورد این تیم حرف نمی زنم.

 

مهدی مهدوی کیا امروز دوشنبه در نشست خبری تیم فوتبال داماش گیلان با بیان مطلب فوق گفت: من قلبا دوست داشتم به پرسپولیس بروم و در این زمینه هیچ شرط و شروطی برای باشگاه پرسپولیس نگذاشتم و حتی پیشنهاد مالی هم به آنها ندادم و تنها به خاطر محبت های هواداران و اینکه پرسپولیس را خانه خود می دانستیم دوست داشتم به این تیم برگردم.

وی ادامه داد: احساس می کنم  یک مقدار با کسانی که  در سالهای  گذشته برای پرسپولیس زحمت کشیدند برخورد خوبی نمی شود. نمونه جدید آن علی دایی است و پیش از آن نیز با عابدزاده و مدتی پیش نیز علی کریمی دچار این اتفاق شد که این زیاد خوب نیست.

 

 

کاپیتان پیشین تیم ملی اضافه کرد: پرسپولیس باشگاهی مردمی است و اگر برخورد بهتری با اسطوره های آن شود برای تماشاگران و مردم بهتر است و اگر هم نشود گلایه ای نیست.

 

وی همچنین تاکید کرد: بزرگترین هدفم برای ادامه فوتبال این بود که بتوانم یک موسسه خیریه برای حمایت از کودکانی که دچار بیماری‌های خاص شده اند دایر کنم و تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا این اتفاق رخ دهد.

 

مهدوی کیا خاطر نشان کرد: من از امروز دیگر در مورد تیم پرسپولیس صحبت نمی کنم و تنها برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)