سرمربی تیم ملی در واکنش به صحبت‌های مهدی تاج می‌گوید همان طور که کفاشیان گفته تاج می‌خواهد همه را از خود راضی نگه دارد و این باعث می‌شود که او از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.

به گزارش  (ایسنا)، کارلوس کی‌روش گفت: تاج در گفت و گوی اخیرش گفته که کفاشیان شاهد است که او چیزی را بر خلاف خواسته‌های من مطرح نکرده است، در حالی که واقعیت چیز دیگری است. من از شما می‌خواهم به صحبت‌های کفاشیان در نشست خبری که با حضور من و تاج برگزار شد رجوع کنید. کفاشیان در آن نشست گفت که مشکل بزرگ این است که تاج می‌خواهد همه را راضی نگه دارد.

وی افزود: واقعیت این است که من هیچ وقت نخواستم این تحمیل را ایجاد کنم که بازیکنان ملی‌پوش در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی شرکت نکنند، تنها حرف من این است که فوتبال ایران باید تصمیم بگیرد که اولویت با کیست. یکی از این افراد تاج است که باید تصمیم بگیرد، اما او دارد از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کند.

سرمربی تیم ملی بار دیگر به صحبت‌های تاج اشاره کرد و گفت: او گفته که طبق صحبت‌های من می‌خواهد لیگ و جام حذفی را تا تاریخ 17 فروردین تمام کند، اما سوال این جاست که پشت این کار چه منطقی وجود دارد؟ البته این برایم تعجب آور نیست چون تاج این برنامه را بر اساس خواست قلبی خودش و با بی احترامی کامل به برنامه‌ای که من 5 ماه پیش به سازمان لیگ داده بودم، تنظیم کرده است.

کی‌روش افزود: شما بیایید فوتبال ، مربیان و بازیکنان را فدای سرعت کنید و سه روز، سه روز بازی بگذارید تا لیگ و جام حذفی 17 فروردین تعطیل شود آن هم در شرایطی که تا یک ماه بعد از اتمام لیگ چهار باشگاه ما که 90 درصد از بازیکنان ملی‌پوش را تشکیل می‌دهند همچنان درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند و ما تنها دو هفته‌ برای آماده سازی جهت حضور در جام جهانی زمان داریم. ضمن اینکه در جلسه‌ای که من با کاظمی دبیر سازمان لیگ داشتم، ایشان هم معتقد بود که نمی‌شود لیگ و جام حذفی را بدون ایجاد فشار بر تیم‌ها و بازیکنان تا آن تاریخ تمام کرد. همچنین این من هستم که در کنار باشگاه‌ها و مربیان ایستاده‌ام تا این فشار به بازیکنان و باشگاه‌ها وارد نشود. در نهایت حرف من این است که فوتبال ایران باید این تصمیم را اعلام کند که آیا دو هفته‌ زمان مناسبی برای آماده کردن تیم ملی است؟ این موضوعی است که اکنون باید به آن پاسخ داده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)