پرسپولیس نیوز : هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت ۵ هفته از میادین دور خواهد بود.

 فرناندو گابریل بعدازظهر امروز توسط پزشک متخصص فک و صورت تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از رفع بیهوشی با خانواده‌اش دیدار و گفتگو کرد.

عمل جراحی و ریکاوری گابریل نزدیک به سه ساعت به طول انجامید. گابریل نزدیک به یک ساعت و نیم در اتاق عمل جراحی بود. به گفته علیپور پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، دکتر کامبوزیا جراح و متخصص فک و صورت پس از عمل جراحی ابراز رضایت داشته و فردا پس از معاینه وی درباره زمان ترخیص تصمیم‌گیری خواهد کرد. احتمال دارد گابریل فردا مرخص شود و شاید هم زمان ترخیص وی به روز یکشنبه موکول شود.

همسر و دو دختر گابریل پس از عمل جراحی بر بالین وی حضور یافته و با او دیدار و گفتگو کردند. گابریل از خانواده‌اش درخواست کرد نگران نباشند و برای استراحت به منزل بازگردند.

مربیان و بازیکنان پرسپولیس نیز در تماس با علیپور پزشک تیم، جویای احوال گابریل بوده و درباره آخرین وضعیت وی پرس و جو می‌کردند.

طبق اعلام نظر پزشکان معالج این بازیکن با توجه به اینکه شدت ضربه وارده به پیشانی گابریل بسیار شدید بوده، اما خوشبختانه آسیبی به بینایی هافیک تیم پرسپولیس وارد نشده، اما به دلیل این مصدومیت، گابریل در حدود 5 هفته دور از میادین خواهد بود.

این در حالی است که تیم پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حساس‌ترین دیدار خود روز 26 اسفند در شهر ریاض به مصاف النصر عربستان خواهد رفت و مصدومیت این بازیکن قطعاً کار را برای درخشان سخت خواهد کرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)