پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم سپاهان گفت:هفته ها من بازی کرده ام و رحمان احمدی بدون کوچکترین اخم یا اعتراضی به رفاقت و رقابت با من پرداخت.

شهاب گردان درباره شایعه مذاکره با باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت برایم عجیب است از دیروز چند نفر از دوستان و همکاران شما در تماس با من سوال کرده اند در چه مرحله از مذاکره با باشگاه پرسپولیس قرار دارم. حقیقت امر این است هیچ مذاکره رسمی و غیررسمی با این باشگاه نداشته ایم و نمی دانم منبع این شایعات کجاست . من با سپاهان قرارداد دارم طبیعتا هر باشگاهی خواهانم باشد باید با سپاهان صحبت کند و سپس نظر من را جویا شوند اما تاکید می کنم یک کلمه با پرسپولیس مذاکره نداشته ام.

وی درباره اینکه آیا نیمکت نشینی اش در سپاهان پس از حضور ایگور استیماچ به جدایی او نمی انجامد گفت: در قرارداد هیچ بازیکنی ذکر نمی شود که حتما فیکس است. حتی در قرارداد بزرگترین بازیکنان دنیا نظیر رونالدو و مسی چنین چیزی وجود ندارد. بازیکن تمرین می کند و مربی تشخیص می دهد که چه کسانی درون زمین بروند. هفته ها من بازی کرده ام و رحمان احمدی بدون کوچکترین اخم یا اعتراضی به رفاقت و رقابت با من پرداخت الان هم به تشخیص استیماچ ، رحمان بازی می کند و من با او رفاقت و رقابت می کنم.

دروازه بان سپاهان ادامه داد: تجربه حضور در پرسپولیس را دارم البته از شانس من بود که در آن برهه یک دروازه بان خیلی خوب به تیم پیوست در واقع پرسپولیس بسته شده بود که ژوزه مانوئل سرمربی این تیم شدو اگر در ذهن تان باشد فقط یک بازیکن با خودش به ایران آورد آن هم نیلسون بود که در لیگ پرتغال فیکس بازی می کرد و شرایط فنی و روحی خیلی خوبی داشت. من هم بازی کردم اما در بازی پرسپولیس و گهر دچار بدشانسی شدم و به اصطلاح سوتی دادم. طبیعتا پس از آن نیلسون توانست با عملکرد خودش دروازه بان اصلی تیم شود. در هرحال گذشته ها گذشته و یادآوری خاطرات چیزی را عوض نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان بازیکن باشگاه سپاهان به تعهداتم پایبند هستم و در  حال حاضر فکر و ذکرم موفقیت تیمم در شروع مجدد لیگ برتر است. چون حیف است سپاهان تیمی به این خوبی و بزرگی در کورس قهرمانی نباشد. ضمن اینکه به زودی کار ما در لیگ قهرمانان آسیا شروع می شود و امیدواریم با اضافه شدن نفرات جدید و برطرف کردن کمبودها بتوانیم در لیگ قهرمانان عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشیم.

دروازه بان سپاهان درباره موضع عربستانی ها برای بازی با تیم های ایرانی بیان داشت: دخیل کردن فوتبال در سیاست متداول نبوده است و فیفا بارها تاکید کرده حکایت فوتبال از دولت ها جداست. این تصمیم فدراسیون عربستان بیانگر ضعف آنهاست. ضعفی که از دو چیز نشأت می گیرد. خودشیرینی نزد آل سعود و ترس از بازی مقابل تیم های ایرانی. جدا از بحث فرهنگ و اخلاق فوتبالشان هم از ایران ضعیف تر است و با این موضع گیری های سخیف ماهیت ضعیف فوتبالشان را نشان می دهد.

گردان درباره غیبت خود در تمرین امروز سپاهان گفت: وقتی کار را به خلعتبری می سپارم نباید توقع داشته باشم اشتباه نکنم.روزی که تمرین سپاهان تعطیل شد از محمدرضا سوال کردم تمرین چند روز تعطیل است گفت 8 روز با انگشت های دستش شمرد و گفت شنبه باید سر تمرین باشیم. من به جویبار رفتم. خلعتبری هم راهی رامسر شد وامروز بعدازظهر بود که شنیدم تمرینات تیم شروع شده و سریع به سمت اصفهان حرکت کردم و الان هم که با شما صحبت می کنم در جاده هستم و ساعت یک یا 2 نیمه شب به  مقصدم می رسم. تقصیر خودم هم بود که نرفتم از مسوولان تیم سوال کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)