پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا 10 روز آینده مدیرعامل را انتخاب می‌کنیم هرچند که شاید خود طاهری مدیرعامل شود.

حمیدرضا گرشاسبی بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امروز به جلسه هیات مدیره آمدیم تا مسائل کلی و روند کار را رو به رشد کنیم و جلسه‌ای هم برای سیستم کاری تیم انجام شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز در خصوص مطالبات بازیکنان هم صحبت کردیم و قرار شد تا سه روز آینده این مشکلات هم حل شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب اسپانسر هم اظهار داشت: چندین اسپانسر با طاهری صحبت‌هایی کرده‌اند و قرار شده او گزارش این صحبت‌ها را به هیات مدیره بدهد اما هنوز اسمی از اسپانسرها به میان نیامده هرچند که باید شرایط آنها بررسی شود.

وی افزود: باید اسپانسری به پرسپولیس بیاید که حاشیه‌های کمتری داشته باشد چون پول حلال همه مشکلات نیست چراکه اگر پول بالا هم بدهد اما حاشیه داشته باشد فقط به ضرر ما است. باید اسپانسری به پرسپولیس بیاید که عاشق این تیم باشد و چیزی هم برداشت نکند و شرایط اخلاقی و رفتاری‌شان هم مدنظر ما باشد.

گرشاسبی درباره انتخاب مدیرعامل هم اظهار داشت: قرار است در جلسه هیات مدیره ظرف یک هفته تا 10 روز آینده مدیرعامل انتخاب شود و شاید خود طاهری مدیرعامل شود چراکه او هم جزو گزینه‌های ما است. به هر حال اگر ثبات مدیریت باشد شرایط تیم بهتر خواهد شد.

وی در پایان گفت: وقتی بحث مزایده‌ها به راه افتاد اسپانسرها فرار کردند اما امیدوار هستیم شرایط خوب شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)