پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:اگر موضوع اعتراض هواداران جلوی باشگاه رسمی بود حتما نیروهای امنیتی به ما اطلاع می دادند.

حمید رضا گرشاسبی در خصوص اظهارات محمدحسین نژادفلاح درباره اینکه وی و طاهری به علت دوشغله بودن باید از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا کنند بیان داشت: من برای نژادفلاح به عنوان قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم اما در این خصوص چیزی نمی دانم و قانونی هم برای ما طرح نشده است. زیرا اگر قانونی طرح می شد حتما به ما اطلاع می دادند و پیگیری می کردند اما به هر صورت ما تابع قانون هستیم و حتما اگر قانون بگوید من گرشاسبی نباید عضو هیات مدیره باشم به علت دوشغله بودن حتما استعفا خواهم کرد.

وی در پاسخ به این شایعه که در صفحات اجتماعی اعلام شده فردا هواداران پرسپولیس در اعتراض به وضعیت نقل و انتقالات جلوی در باشگاه تجمع خواهند کرد اظهار داشت: من در این خصوص چیزی نمی دانم. اینها مسائلی است که اول باید ببینیم اصلا حقیقت دارد یا فقط در حد یک شایعه است. اما تنها چیزی که می دانم این است که اگر این قضیه واقعیت داشته باشد امیدوارم کسی پشت این موضوع نباشد و دوستان نخواهند برای بر هم زدن آرامش پرسپولیس این کارها را انجام بدهند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:اگر موضوع اعتراض هواداران جلوی باشگاه رسمی بود حتما نیروهای امنیتی به ما اطلاع می دادند. اگر هم این اتفاق بیفتد حتما نیروی امنیتی می آید و با مسببان آن برخورد خواهد کرد. چون چیزی که مشخص است هوادار باید بداند باشگاه تمام تلاش خود را انجام می دهد و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و 40 روز به شروع بازی ها باقی مانده است و باشگاه فرصت زیادی دارد.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که بیشترین اعتراض هواداران به این است که استقلال با توجه به اینکه دیرتر کار خود را شروع کرده دو بازیکن جذب کرده در حالی که پرسپولیس هنوز با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده توضیح داد: این چه صحبتی است؟ پرسپولیس 19 بازیکن ثابت دارد و 5 نفر هم در فهرست برانکو قرار دارند که باشگاه در تلاش است با آنها قرارداد ببندد تا تیم کامل شود. این در حالی است که تمرینات پرسپولیس هم وارد هفته دوم شده و همانگونه که گفتم هیچ مشکلی در خصوص پرسپولیس وجود ندارد.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد موضوع سیدجلال حسینی کاملا منتفی شده تصریح کرد: تکلیف سیدجلال حسینی را برانکو و طاهری مشخص می کنند و طاهری به عنوان مدیرعامل باشگاه نتیجه را به هیات مدیره اعلام می کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مگر طاهری سرپرست نیست و آیا مگر قرار نیست مدیرعامل مشخص شود، گفت: پست مدیرعاملی یا سرپرستی چه فرقی می کند؟ از نظر ما طاهری همان مدیرعامل است و کارهای یک مدیرعامل را انجام می دهد و فقط در پستش است که به عنوان سرپرست باشگاه شناخته می شود.

گرشاسبی در پایان در خصوص اینکه گویا در خود باشگاه هم تغییرات زیادی در حال رخ دادن است تاکید کرد: در یک سیستم وقتی مدیری عوض می شود معمولا زیردست ها به سرعت تغییر می کنند و این یک امری عادی است اما مطمئنا تغییرات داخل باشگاه هیچ چیز مهمی نیست و خیلی زود همه چیز رو به راه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)