پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا زمانی که به باشگاه از محاکم قضایی نامه‌ای نرسد نمی‌توانیم در این زمینه اظهارنظر یا تصمیمی بگیریم.

، حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد بازداشت سوشا مکانی در ابتدا اعلام کرد چیزی در این باره نشنیدم و نمی‌دانم که موضوع چیست. اما پس از مشاهده خبر بازداشت دروازه‌بان پرسپولیس عنوان کرد تا زمانی که نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس در این خصوص نرسد نمی‌توانیم اظهارنظری کنیم و باید اجازه بدهید که مشخص شود دقیقاً چه اتفاقی افتاده است و نباید زود قضاوت کنیم.

وی گفت: کسانی که در اردوهای تیم ملی هم حضور پیدا می‌کنند باید بیشتر مسائل را رعایت و دقت کنند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم گفت: وضعیت تیم خوب است و حرکت روبه جلویی داریم.

وی در مورد جدایی دستیار برانکو نیز عنوان کرد: هنوز معلوم نیست این یک بحث فنی است و مدیرعامل و افراد دیگر نمی‌توانند در این باره اظهارنظر کنند. برانکو تاکنون موفق عمل کرده و خودش در این خصوص تصمیم‌گیرنده است ما به عنوان هیأت مدیره باشگاه نتیجه و بازی خوب می‌خواهیم که تاکنون نیز این اتفاق افتاده است.

گرشاسبی در مورد اینکه لیست خرید و فروش باشگاه چه زمانی اعلام می‌شود، افزود: فعلاً برای این کار زمان داریم برانکو از همه ما برای تیم دلسوزتر است و به فکر آبروی خودش هم است او مربی حرفه‌ای است و مسائل را پیگیری می‌کند.

وی در مورد ترمیم ورزشگاه درفشی‌فر گفت: متأسفانه در گذشته از این زمین نگهداری خوبی صورت نگرفته و الان به مشکل خورده است. برای باسازی آن هم نیاز به منابع است.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اردوی این تیم در امارات گفت: مشکل مالی نداریم اما سعی می‌کنیم روراست باشیم و برای مدیریت منابع سعی می‌کنیم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)