پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس با همه وجود عهد بسته‌اند که با یک هنرنمایی و انجام بازی جوانمردانه برنده از دربی بیرون بیایند.

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دربی ۸۶ و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

شرایط پرسپولیس در آستانه دربی ۸۶ چگونه است؟

خوشبختانه شرایط ما خوب است و همه چیز را فراهم کرده‌ایم تا تیم نتیجه خوبی بگیرد. آنچه که لازم بوده در زمینه پشتیبانی انجام دادیم و امیدوار هستیم که روز پنجشنبه شاهد یک بازی خوب باشیم.

فارس: فیلم‌هایی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر آتش زدن بنرهای پرسپولیس که گفته می‌شود این مسئله منتسب به هواداران استقلال بوده است. شما از این موضوع مطلع هستید؟

من چنین چیزی نشنیده‌ام و الان از شما می‌شنوم و اگر هم مسئله‌ای باشد ما نباید پیگیر باشیم بلکه اسپانسر که بنرهای آن آتش گرفته باید پیگیر این مسئله باشد.

با توجه به فشردگی برنامه‌ها، اگر به هر دلیلی نتوانید اینفانتینو را در تهران ببینید چطور می‌خواهید درخواست‌تان برای بخشش محرومیت از نقل و انتقالات را به گوش او برسانید؟

اگر فرصتی باشد که اینفانتینو را ببینیم که چه بهتر اما اگر نتوانیم او را ببینیم درخواست مکتوب خودمان را آماده کرده‌ایم تا به دستش برسانیم.

برانکو که با پرسپولیس تمدید کرد. حالا وضعیت دستیاران او به ویژه کریم باقری چطور خواهد شد؟

از کادر فنی فقط سرتن چوک جدا شد که به جای او زلاتکو آمد. قطعا تمدید قرارداد با مربیان پرسپولیس در حال انجام شدن خواهد بود و همچنین برانکو خواستار ادامه دادن همکاری با کریم باقری شده است.

در فضای مجازی شایعه تبانی برای دربی ۸۶ مطرح شده است. نظر شما در این خصوص چیست؟

هیچ تبانی در این بین وجود نخواهد داشت. البته در برخی رسانه‌ها عنوان شده که ضیافت شامی قرار بوده انجام شود که باید بگویم اصلا چنین مسئله‌ای صحت ندارد. ما یک نشست رسانه‌ای با مدیران استقلال در حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد داشتیم که اعضای هیأت مدیره هر دو باشگاه در آن حضور داشتند و از هر باشگاه یک نفر برای پرسش و پاسخ با خبرنگاران مشخص شد. همچنین گزارشی از اوضاع و احوال تیم را قرائت کردیم و بیشتر محتوای این جلسه بحث در خصوص فرهنگ‌سازی و اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای فرهنگ سازی چه می‌توانند انجام دهند مورد بحث و بررسی قرار گرفت. موضوع شام مشترک کذب محض بود که چنین مسئله‌ای صحت ندارد و نمی‌دانم این اخبار از کجا منتشر شده است. البته پیشنهاد بود که در جلسه مدیران دو باشگاه بازیکنان و مربیان هم حضور داشته باشند که ما دیدیم به صلاح نیست چرا که بازیکنان پرسپولیس تمرین داشتند و ضرورت نداشت در این جلسه حضور پیدا کنند. این مسئله لغو شد اما برخی‌ها متاسفانه اخبار کذب می‌نویسند.

پیش‌بینی شما از دربی ۸۶ چیست؟

 اولویت همیشگی ما انجام یک بازی تماشاگرپسند و جوانمردانه است. بازیکنان پرسپولیس با همه وجود عهد بسته‌اند در روز پنجشنبه بهترین عملکرد را ارائه دهند و با یک هنرنمایی فوق‌العاده برنده بازی باشند.

باشگاه الغرافه پول قرارداد مهدی طارمی را داد؟

بله این پول پرداخت شد و این باشگاه با ما تسویه کرده است البته طارمی هنوز مبغلی که باید به ما می‌داد را نداده اما برای پرداخت آن هنوز زمان دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)