پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم را بر اساس نظر برانکو ایوانکوویچ بستیم و شاید فقط یکی دو بازیکن مدنظر او جذب نشده باشد.

حمید رضا گرشاسبی امروز در مصاحبه با رادیو ورزش در مورد عمکلرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، تصریح کرد: نود درصد خواسته‌ها برانکو ایوانکوویچ در نقل و انتقالات محقق شد. برانکو فردی کاربلد و فهیم است. او تیم را خودش کامل بست و اعتقاد داشت پرسپولیس تیم بزرگی است که باید جوان شود. او فرصتی دو ساله می‌خواست تا تیم خودش را پیدا کند و پرسپولیس به تیمی تبدیل شود که همه از آن انتظار دارند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد:‌اتفاقات و کش‌مکش‌هایی مثل اینکه پرسپولیس خصوصی شود یا نه در کار تیم وقفه انداخت و در مسائل مالی مشکلاتی به وجود آورد. اگر وضعیت تیم از اول معلوم بود می‌توانستیم تصمیمات بهتری بگیریم. متاسفانه با بدهی مالی سنگین و وضعیت نا مشخص در تصمیم‌گیری دچار تردید می‌شدیم به همین خاطر نمی‌توانستیم تصمیمی قاطع و جدی به شکل دلخواه بگیریم. شاید در فصل نقل و انتقالات یکی دو خواسته برانکو  محقق نشد.

وی در پایان تأکید کرد: در فصل نقل و انتقالات قرار است با درخواست برانکو با جذب یکی دو بازیکن در پست‌هایی که مشکل داریم تیم را تقویت کنیم. می‌دانید متاسفانه ما هادی نوروزی یکی از بازیکنان با اخلاق تیم را از دست دادیم. او فوتبالیستی گوش شکسته بود که اکنون از جمع ما رخت بر بسته است. انشاالله اگر بتوانیم تیم را تقویت کنیم شرایط پرسپولیس در ادامه بهتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)