پرسپولیس نیوز : عضو هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز حکمی مکتوب برای سوشا به باشگاه ابلاغ نشده است و او همچنان عضو تیم پرسپولیس است.

حمید گرشاسبی در حاشیه ختم مراسم همایون بهزادی پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: کمیته پیشکسوتان باید از پیشکسوتان فوتبال حمایت کند آنها عصاره ورزش هستند. باید برای مسائل مختلف پیشکسوتان را دور هم جمع کنند.

وی در مورد اینکه آیا تکلیف سوشا مکانی برای حضور در باشگاه پرسپولیس مشخص شد یا خیر گفت: نخیر ما فعلا منتظر هستیم بحث قضایی به ما ابلاغ شود هنوز چیزی مکتوب به ما اعلام نکرده‌اند و کماکان سوشا عضو باشگاه است و بعد از مشخص شدن تکلیف وضعیت او مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تمرینات باشگاه شرکت می‌کند یا خیر گفت: عرض کردم، فعلا او مجرم نیست و چیزی به اثبات نرسیده و خودش حضور نداشته است که بیاید تمرین. ما منتظریم حکمی مبنی بر تبرئه و یا محکومیت او صادر شود و بعد از آن تصمیم بگیریم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا رضا نثاری عضو سابق هیات رئیسه استقلال به هیات رئیسه پرسپولیس پیوسته است یا خیر گفت: این صحبت‌ها شایعه است و صحت ندارد.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که تکلیف مانوئل ژوزه چه زمانی مشخص می‌شود گفت: از سوی وکیل او پیگیری‌های زیادی شده است ان‌شاءالله کدخدامنشانه حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)