پرسپولیس نیوز : نماینده شهریار، شهر قدس و ملارد گفت: واگذاری باشگاه‌‌های دولتی به بخش خصوصی مصوب شده است.

حسین گروسی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در مورد بحث بودجه در ورزش گفت: در قانون بودجه آورده‌ایم که باشگاه‌های بزرگ به هواداران و بخش خصوصی واگذار شوند و تصور می‌کنم واگذاری باشگاه‌ها صورت می‌گیرد و به این ترتیب مشکلاتی که دارند به حداقل می‌رسد. کشورهای اروپایی نیز که در باشگاه‌داری حرفه‌ای هستند همین راه رفته‌اند این حمایت در قانون بودجه آمده و به حمایت‌ از باشگاه‌ها کمک می‌کند.

وی در مورد اینکه بحث واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس به کجا رسید گفت: تأکید روی باشگاه خاصی نبود، اجازه دادیم که دولت باشگاه‌های خودش را واگذار کند و استقلال و پرسپولیس هم داخل این مجموعه بودند. امروز با یک اختلاف رأی این مسئله دچار حادثه شد. قرار بود واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اولویت قرار بگیرند که در نهایت واگذاری همه باشگاه‌ها تصویب شد که پرسپولیس و استقلال هم داخل آن هستند.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در مورد غیبت کارلوس کی‌روش گفت: مجلس امشب سه شیفت جلسه داشت و من دیر رسیدم اما از جزئیات اطلاعی ندارم.

وی در مورد اینکه ظاهراً کی‌روش با اسپانسر تیم ملی اختلاف داشته گفت: به هر حال در کارهای بزرگ نشاط و شادابی جامعه باید در رأس قرار بگیرد. ما بازی‌های آسیایی کره جنوبی را در پیش داریم و مسائل کوچک را نباید بزرگ‌نمایی کنیم باید اهداف بزرگ را در دستور کار قرار دهیم.

وی در مورد بحث فساد در ورزش که مجلس به آن ورود کرد، گفت: یک کار باید به طور جدی صورت بگیرد یکی بحث احیای اخلاق در ورزش است زیرا با اخلاق‌ترین افراد جامعه در ورزش هستند. ضمن اینکه تعداد معدودی تخلف می‌کنند، قانون هم حدی دارد، مثلاً اگر یک چراغ قرمز یک ساعت باشد کسی آن را رعایت نمی‌کند. اما چون حداکثر 180 ثانیه است رعایت می‌شود.

باید بحث اخلاق در ورزش را احیاء کنیم. از وزیر ورزش هم خواسته‌ایم که لایحه‌ای را به مجلس بیاورد، بحث فساد در ورزش محدود است اما باید جلوی این عده اندک هم گرفته شود.

وی در مورد اینکه قرار بود اسامی متخلفین در صحن مجلس اعلام شود، گفت: تا حکمی صادر نشود و رأیی اعلام نشود اسامی را نمی‌گوییم. ضمن اینکه بعد از صدور رأی هم این مسائل را در اختیار مراجع قانونی قرار می‌دهیم. البته اگر بحث اطلاع‌رسانی باشد که رسانه‌ها این کار را می‌کنند بحث دغدغه فساد در ورزش طوری شده که بهتر است جنبه اخلاق در ورزش پررنگ شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)