پرسپولیس نیوز : پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس امروز در تمرین این تیم حاضر شد و عملکرد شاگردان برانکو را زیرنظر گرفت.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 16 و پشت درهای بسته برگزار شد که 4 ملی‌پوش این تیم که در اردوی تیم ملی حضور داشتند امروز در درفشی‌فر حاضر شدند.

* سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و برخورد گرمی با بازیکنان و مربیان این تیم داشت. آزمون که با لباس شخصی به درفشی‌فر آمده بود تمرین را از روی نیمکت تماشا کرد. گفتنی است حدود 2 سال قبل هم سردار آزمون که به لیگ روسیه پیوسته بود چند روزی در زمان استراحتش در این لیگ در تمرین پرسپولیس حاضر شد و همراه با سرخ‌پوشان به تمرین پرداخت.

* 4 ملی‌پوش پرسپولیس که امروز برای اولین بار و پس از درگذشت مرحوم هادی نوروزی به درفشی‌فر آمده بودند همراه با سایر بازیکنان با ذکر فاتحه برای کاپیتان فقید تیم‌شان طلب آمرزش کردند.

* سوشا مکانی دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس امروز بیشتر از سایر بازیکنان برای کاپیتان فقید پرسپولیس اشک ریخت.

* فرشاد پیوس مهاجم گلزن سالهای دور تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین پرسپولیسی‌ها را تماشا کرد. سرخ‌پوشان برخورد گرمی با آقای گل سابق خود داشتند.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو مربی بدنساز خود به تمرینات بدنی و کششی پرداختند و سپس بعد از 20 دقیقه در اختیار مربیان قرار گرفتند تا تمرینات تاکتیکی را انجام دهند.

* رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که روز گذشته مقابل ژاپن بازی کرده بود امروز به ماساژ گرفتن و ریکاوری پرداخت اما امید عالیشاه، سوشا مکانی و مهدی طارمی همراه با سایر بازیکنان تمرین کردند.

* برانکو امروز تأکید زیادی به بازیکنان تیمش داشت تا نکات فنی مدنظرش در زمین پیاده شود. برانکو چند بار تمرین را قطع و نکات مدنظرش را به بازیکنان گوشزد می‌‌کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه 24 مهر در ساعت 18:24 دقیقه در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف صبای قم خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)