قانونی که ترکی از آن بی خبر بود!

مرجع خبری پرسپولیس : شاید بتوان مدعی شد تنها نکته منفی بازی زیبای پرسپولیس و سپاهان گزارشگر سیمای اصفهان بود که بخشی از زیبایی های بازی را گرفت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان و در پی تکل هافبک پرسپولیس روی پای برونو سزار که با تشخیص داور خطا نبود، هواداران سپاهان علیه محسن ترکی شعار سر دادند.

 

 

در شرایطی که سپاهانی ها با شعار معروف «توپ، تانک فشفشه…» داور داغدار مسابقه را خطاب قرار دادند، محسن ترکی ظاهرا از قانون جدید نیمه تمام گذاشتن مسابقات که از سوی حسین عسگری و هم قطارانش تدوین شده بی خبر بود. هر چند این احتمال وجود دارد که در آئین نامه انضباطی در توصیف قانون فوق از عنوان «فقط علیه پرسپولیس» استفاده شده باشد!

 

نکته جالب اینکه گزارشگر سیمای اصفهان در دقایق پایانی با مودب خطاب کردن هواداران تیم مطبوعش نشان داد اولین فارق التحصیل رشته گزارشگری مسابقات ورزشی که اخیرا از سوی جواد خیابانی راه اندازی شده لقب خواهد گرفت!

 

گزارشگر مسابقه بارها با تعریف و تمجیدهای بیش از اندازه و عجیبش از برونو سزار مهاجم برزیلی سپاهان موجب تعجب بینندگان تلویزیونی این مسابقه شد.

 

در صحنه ای که حسین بادامکی با یک حرکت تکنیکی توپ را به سمت دروازه سپاهان نشانه رفت، گزارشگر مسابقه حرکت هافبک پرسپولیس را در سبک برونو سزار توصیف کرد!

 

او البته در جریان گزارش مسابقه حسین هوشیار را هم حسین آشنا خطاب کرده بود! 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)