پرسپولیس نیوز : در تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس دروازه‌بان این تیم با مترجم برانکو صحبت کرد.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی فردا با استقلال امروز از ساعت 17 در شرایطی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که خبرنگاران و عکاسان فقط در 10 دقیقه ابتدایی تمرین اجازه حضور در ورزشگاه را داشتند.

* پیش از آغاز تمرین مسعود همامی و رضا چلنگر در گوشه‌ای از زمین با هم مشغول صحبت کردن بودند. این 2 نفر دور از چشم سایر بازیکنان و خبرنگاران با هم چند دقیقه‌ای را صحبت کردند.

* قبل از شروع تمرین کادر فنی خارجی پرسپولیس جلسه‌ای را در وسط زمین برگزار کرد.

* تمرین امروز سرخ‌پوشان با صحبت‌های برانکو که به مدت 5 دقیقه طول کشید، آغاز شد بعد از آن بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کردند و پس از چند دقیقه در قالب 2 تیم نارنجی و سفید تمرین حمله به دفاع را انجام دادند. در این لحظات بود که به خبرنگاران و عکاسان اعلام شد که باید درفشی‌فر را ترک کنند.

*دروازه‌بانان از ابتدای تمرین زیر نظر پانادیچ مربی دروازه‌بانان خود تمرین کردند.

*بازیکنان پرسپولیس تمرین خود را با انجام حرکات کششی و نرمشی آغاز کردند و سپس به دو تیم سفید و نارنجی تقسیم شده و به بازی فوتبال بدون دروازه‌بان پرداختند.

* مهرداد کفشگری که به دلیل مصدومیت از ناحیه چهار سر ران دربی 80 سرخابی‌های پایتخت را از دست داده امروز با ناراحتی روی نیمکت نشسته بود و با حسرت تمرین همبازیانش را تماشا می‌کرد البته کفشگری بعد از چند دقیقه به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر رفت.

* باد شدیدی که هنگام تمرین در ورزشگاه درفشی‌فر شروع به وزیدن کرد حسابی سرخ‌پوشان را غافلگیر کرد.

* یکی از مسئولان تدارکات پرسپولیس لباس 2 دروازه‌بان این تیم در بازی فردا مقابل استقلال که به رنگ زرد است را به آنها نشان داد. در این هنگام مسعود همامی به حالت شوخی قصد داشت یکی از این لباس‌ها را به تن کند که مسئول تدارکات  پرسپولیس به حالت خاص لباس را از تن همامی در آورد.

* حدود 20 هوادار مقابل ورزشگاه درفشی‌فر جمع شده بودند اما اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند.

 

*یک هوادار خانم امروز پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت و از بازیکنان می‌خواست که به وی امضا بدهند.

*پرسپولیسی‌ها امروز با پیراهن‌هایی به رنگ نارنجی و سفید تمرین را آغاز کردند.

*مسعود همامی دروازه‌بان تیم پرسپولیس که نام وی برای حضور در دربی 80 از لیست پرسپولیس خارج شده بود، در تمرین امروز تیمش شرکت کرد و با دو دروازه‌بان دیگر به تمرین پرداخت.

 

*با توجه به برگزاری دربی 80 امروز دوربین‌های تلویزیونی برای پوشش آخرین تمرین سرخ‌پوشان به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند.

 

*بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین امروز با اتوبوس راهی هتل لاله می‌شوند تا شب قبل از دربی در این هتل مستقر باشند.

* با توجه به اینکه تمرین برای هواداران پشت درهای بسته برگزار می‌شد، یکی از هواداران از بالای دیوار درون استخر مجموعه پرید تا تمرین را از نزدیک تماشا کند که توسط حراست مجموعه دستگیر و به بیرون هدایت شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)