مرجع خبری پرسپولیس : تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس در غياب شيث رضايي و حسين عبدي برگزار شد.

 

تیم پرسپوليس پس از اردوي امارات و حضور در تورنمنت شش‌جانبه بامداد روز جمعه به تهران بازگشت.  اين تيم پس از استراحتي كه روز گذشته (جمعه) داشت تمرينات خود را از ساعت 14:35 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال كرد.

در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن بدن‌هاي خود زير نظر مولايي و انجام حركات كششي زير نظر مياچ به كارهاي تاكتيكي با توپ و بدون توپ در طول و عرض زمين پرداختند.

* شيث رضايي كه با نظر دايي از اين تيم اخراج شده و حسين عبدي به دليل سفر به انگليس براي شركت در كلاس پيشرفته فوتبال غايب بودند.

* علي دايي با 5 دقيقه تاخير در تمرين امروز حضور پيدا كرد. همين موضوع باعث شد تمرينات پرسپوليسي‌ها با صحبت‌هاي مياچ آغاز شود.

* وحيد هاشميان در ابتداي تمرين در هنگام گرم كردن در تمرينات گروهي شركت كرد و بعد از اينكه قرمزپوشان تمرينات كار با توپ خود را آغاز كردند، ‌اختصاصي تمرين كرد. تكليف هاشميان تا انتهاي هفته مشخص مي‌شود.

* علي دايي كه با گرمكن يكدست قرمز رنگ در تمرين حضور داشت پس از حضورش در ورزشگاه درفشي‌فر جلسه‌اي با مياچ، يحيوي و مولايي در كنار زمين برگزار كرد. وي سپس دقايقي با دو ملي‌پوش خود به گفت‌وگو پرداخت و از آخرين وضعيت آنها باخبر شد.

* سپهر حيدري با اجازه دايي امشب راهي اصفهان مي‌شود تا پيگير مشكل مالياتي خود باشد.

* دروازه‌بانان پس از 20 دقيقه زير نظر يحيوي تمرين كردند. واكنش‌هاي خوب حقيقي باعث شد بارها او را كادر فني تشويق كند.

* پرسپوليسي‌ها در مرحله دوم و سوم تمرين خود امروز زير نظر مياچ تمرينات ويژه‌تري را انجام دادند. آنها كارهاي با توپ انفرادي و گروهي را تمرين كردند و در هر زمان كه اشكالي داشتند، با تذكر مياچ روبرو مي‌شدند. در مرحله بعدي به حفظ توپ و پرسينگ پرداختند.

* محمود خوردبين امروز بازديدي از نقاط مختلف ورزشگاه درفشي‌فر داشت.

* عليرضا محمد در تمرين امروز حضور پيدا كرد و به دليل مصدوميت زير نظر پزشك تيم به در رختكن تمرين پرداخت. سپس در كنار زمين پس از گفت‌وگو با دايي نظاره‌گر شد.

* علي دايي پس از اينكه در تمرين حضور پيدا كرد به مدت 10 دقيقه داخل رختكن رفت و مجددا به زمين درفشي‌فر برگشت.

* وحيد هاشميان در انتهاي تمرين زير نظر مولايي به حركات تعادلي و قدرتي بر روي زانوي خود پرداخت.

* تمرينات پرسپوليس فردا در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)