مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز گذشته در حالی برگزار شد که فضای کلی تمرینات، کماکان تحت تاثیر حکم کمیته انضباطی فوتبال علیه باشگاه پرسپولیس بود.

پس از اتفاق‌هایی که در حاشیه بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز افتاد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه‌هایی را برای هر دو تیم در نظر گرفت که حکم محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگرانش در یک بازی خانگی با واکنش و اعتراض این باشگاه روبرو شده است.

این واکنش‌ها دیروز در تمرینات پرسپولیسی‌ها نیز ادامه داشت و اینبار هواداران این تیم با سر دادن شعارهایی نارضایتی خود را از حکم صادره اعلام کردند.

– تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس از ساعت 18:30 زیر نظر حسین عبدی کلید خورد. تمرینات پرسپولیسی‌ها در حالی زیر نظر حسین عبدی انجام می‌شد که حبیب کاشانی، علی دایی و محمود خوردبین در رختکن مربیان جلسه داشتند. جلسه‌ای که یکساعت به طول انجامید.

 

 


– بازیکنان تمرینات را با دویدن با مولایی آغاز کردند. در این بین فشنگچی و آرفی به صورت اختصاصی و جداگانه دویدند. فشنگچی در این تمرینات، حرکات پا به توپش را به صورت انفرادی و زیر نظر دکتر زرینه شروع کرد.

– محمد پروین پس از مدت‌ها تمرین و دویدن اختصاصی از دیروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

– محمد نوری که در بازی با تراکتورسازی دچار مصدومیتی جزئی شده بود با فیزیوتراپ تیم، حرکات اختصاصی و کششی انجام داد.

– گلرها تمرینات خود را زیر نظر یحیوی انجام می‌دادند.

– بخشی از تمرینات به حفظ توپ تیمی در محوطه محدود اختصاص داشت. در این تمرینات، سه تیم نارنجی، سبز و سفید به تناوب در فضایی محدود و تحت فشار به حفظ توپ می‌پرداختند.

– رفلکس‌های خوب دروازه‌بان‌ها دربرابر ضربات خوب بازیکنان، تشویق حاضران را به دنبال داشت.

– بخش آخر تمرینات پرسپولیسی‌ها کار با توپ بود. آن‌ها از کنار خط دروازه، پاس رو به بیرون محوطه 18 و شوت‌زنی به سمت دروازه را مرور کردند.

این تمرینات در ساعت 19:45 دقیقه پایان یافت. تمرینات پرسپولیسی‌ها امروز جمعه، ساعت 17:30 الی 18 انجام خواهد شد.

حاشیه‌های تمرین:

–          حدود 100 هوادار، نظاره‌گر تمرین بودند که به تشویق بازیکنان پرداختند. هواداران همچنین شعارهایی را در اعتراض به حکم محرومیت پرسپولیس توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سر دادند.

–          کریم باقری، تنها غائب تمرینات بود.

–          هروه اوسال از فرودگاه امام(ره) مستقیم به محل تمرینات پرسپولیس آمده بود.

–          علی دایی صحبت‌های اختصاصی را با ابراهیم شکوری داشت.

–          ورود حبیب کاشانی، علی دایی و محمود خوردبین به محل تمرینات با تشویق شدید هواداران روبرو شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)