مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان پرسپولیس عصر امروز (یکشنبه) آخرین مرحله از تمرینات پرفشار خود را پیش از آغاز لیگ برتر دهم پشت سر گذاشتند.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس تمرین عصر امروز سرخپوشان با حضور حسین عبدی برگزار شد.

حسین عبدی امروز در تمرینات حاضر شد و در کنار علی دایی و مهدی تارتار، هدایت تمرینات را بر عهده گرفت. تمریناتی که برای حضور در اولین دیدار دهمین دوره لیگ برتر در برابر تراکتورسازی انجام  می‌شد.

*  تمرینات امروز سرخپوشان با دویدن تحت نظر حسین عبدی و مولایی کلید خورد.

 

 

*  مولایی در ادامه، به انجام تمرینات هوازی و کششی با بازیکنان پرداخت.

*  در بخشی از تمرینات بازیکنان دو به دو به کار با توپ پرداختند.

 

*  شکوری، فشنگچی، پروین و آرفی به صورت اختصاصی و جداگانه دویدند. در این بین آرفی و پروین با هم می دویدند.

* دو دروازبان تستی در پشت دروازه ها با یحیوی تمرین می‌کردند.

*  بخشی از تمرینات امروز به سانتر از جناحین و تقابل تیم دفاعی و تیم هجومی اختصاص داشت. در این میان گل زنی های پیاپی محمد نوری در این مرحله، با تشویق کادر فنی همراه شد.

*  پایان بخش تمرینات پرسپولیسی ها فوتبال تمرینی بود که بین دو تیم سفید و نارنجی انجام شد. بازیکنان زیر نظر کادر فنی به مرور برنامه های تاکتیکی در این بازی پرداختند.

 

*  حدود 400 تماشاگر به محل تمرینات پرسپولیس آمده بودند و در تمام طول مدت تمرین با تشویق های پیاپی خود، به بازیکنان تیم محبوبشان روحیه می‌دادند.

* هواداران پرسپولیس در تمرینات امروز پلاکاردی را به همراه خود آورده بودند که در اعتراض به افزایش قیمت بلیط در فصل جدید بود. در این پلاکارد که خطاب به علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی نوشته شده بود، آمده بود: “این نرخ بلیط در وسع هوادار نیست.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)