تمرين پر حاشيه بعد از ظهر امروز پرسپوليس

مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پر حاشيه تيم فوتبال پرسپوليس پيگيري شد.

 

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران بعد از ظهر امروز از ساعت 18:40 با 10 دقيقه تاخير برگزار شد.

 


در اين تمرين بازيكنان زير نظر عبدي ابتدا به گرم كردن و حركات كششي و سپس زير نظر مولايي به حركات سرعتي در گروه‌هاي مختلف و كار با توپ زير نظر دايي پرداختند.

 


* در تمرين امروز علي دايي و مازيار زارع با 10 دقيقه تاخير حضور پيدا كردند.

 

 

 

 

* بازيكنان ملي پوش تنها غايب تمرين امروز بودند كريم باقري نيز در تمرين امروز بعد از ظهر حضور پيدا كرد او ابتدا با بازيكنان بدن خود را گرم كرد و سپس زير نظر دكتر زرينه تمرينات انفرادي خود را به صورت ويژه انجام داد باقري از ابتداي هفته آينده اگر مشكل خاصي پيش نيايد پا به توپ خواهد شد.

 

 

* نكته‌ حاشيه و جالب توجه در تمرين امروز اين بود كه حدود 50 هوادار كه بعد از 15 دقيقه تاخير موفق شدند به داخل ورزشگاه شركت واحد بيايند با در دست داشتند پلاكاردي حمايت خود را از شيث رضايي اعلام كردند اما يحيوي مربي دروازه بان‌هاي پرسپوليس پس از اينكه اين پلاكارد را ديد اعلام كرد كه هر چه سريعتر پلاكارد را جمع كنند و در محل شركت واحد آن را نصب نكنند همين موضوع باعث شد تا يكي از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس اين پلاكارد را بكند. اين اتفاق وقتي افتاد كه علي دايي هنوز در محل تمرين پرسپوليس حضور پيدا نكرده بود. در حالي كه اين ماجرا در حال طي شدن بود شيث رضايي نيز با نگاه كردن به اين اتفاق تمرين مي‌كرد صحنه را ديد و در چهره اش غم عجيبي ديده مي‌شد. اطرافيان باشگاه پرسپوليس اعلام كردند كه هواداران حق ندارند هيچ پلاكاردي را در حمايت از بازيكنان در محل شركت واحد نصب كنند. همچنين در صورت تشويق با دستور دايي فقط پرسپوليس تشويق شود.

 


* اين ماجرا پس از آمدن دايي براي او توسط اعضاي كادر فني تعريف شد. اما شيث رضايي با انگيزه‌اي بسيار بالا تمرينات خود را ادامه داد.

 


* در تمرين امروز اعلام شد كه مسئولان باشگاه پرسپوليس به دايي اعلام كردند كه ديگر در مورد اتفاقات درگيري لفظي‌اش با مايلي كهن مصاحبه‌اي انجام ندهد تا دايي با تمركز بيشتر به كارش ادامه دهد.

 


* دايي پس از ورودش به زمين و گفت و گو با كادر فني تمرينات پرسپوليس‌ها را زير نظر داشت و دقايقي را با كريم باقري به گفت و گو پرداخت.

 

* در مرحله بعدي تمرين پرسپوليسي‌ها در نيمه زمين به فوتبال فشرده بدون دروازه بان و فقط در دو ضرب زير نظر دايي پرداختند.

 

* سرمربي پرسپوليسي ها هر زمان كه احساس مي‌كرد كه بازيكنان اشتباه تاكتيكي دارند تمرين را قطع مي‌كرد و سپس به آنها تذكر مي‌داد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)