هت تریک نوری 
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیسی‌ها امروز (سه شنبه) در یک دیدار تمرینی به مصاف تیم ب پرسپولیس رفتند. دیداری که در پایان با هتریک محمد نوری با نتیجه سه بر دو به سود تیم اصلی پایان یافت.

 

سرخپوشان تهرانی که در برنامه‌های خود، یک دیدار تمرینی را برای امروز پیش بینی کرده بودند با استفاده از تمامی بازیکنان‌شان در طول دو نیمه، به مصاف تیم ب خود رفتند.

 

تیمی که اسماعیل هلالی هدایت آن را بر عهده دارد و نوروزی و خاکپور، برادران هادی نوروزی و محمد خاکپور را هم در ترکیب خود دارند.

 

پرسپولیسی‌ها نیمه اول را با این ترکیب به میدان رفتند:

 

علیرضا حقیقی، شیث رضایی، نورمحمدی، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد، حسین بادامکی، مازیار زارع، محمد نوری، امیرحسین فشنگچی، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی.

 

ترکیبی که در ابتدا و اواسط نیمه دوم دستخوش تغییرات زیادی شد. به این ترتیب که رحمان احمدی، علی عسکر، آرفی، منصوری، مجتبی شیری و مهدی شیری به ترتیب به جای علیرضا حقیقی، غلامرضا رضایی، فشنگچی، بادامکی، حقیقی، نورمحمدی و محمد نوری به میدان آمدند.

 

در اواسط نیمه دوم همچنین شیث رضایی، مازیار زارع، هادی نوروزی و علیرضا محمد به ترتیب جای خود را به سامان آقازمانی، تیاگو، حلافی و مجتبی زارع دادند.

 

هر سه گل تیم پرسپولیس در این بازی را محمد نوری به ثمر رساند.

 

در اوایل بازی، پنالتی بر روی هادی نوروزی را نوری به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد. دقایقی بعد، با زهم این محمد نوری بود که ارسال فشنگچی از روی نقطه کرنر را با ضربه سر وارد دروازه کرد. گل سوم پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم و با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید.

 

– بازیکنانی که در ترکیب اصلی حضور داشتند با پایان نیمه اول و پس از سرد کردن بدن‌های خود، مجموعه درفشی‌فر را ترک کردند.

 

– در پایان بازی نیز دیگر بازیکنان زیر نظر مولایی، بدنساز تیم اقدام به سرد کردن بدن‌هایشان کردند.

 

– برادر محمد خاکپور در این بازی برای تیم ب گل زنی کرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)