یکشنبه 13 بهمن(12:00)

مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن ژاپني نظاره‌گر تمرين پرسپوليس  / نيكبخت و رضايي تمرين نكردند  / كريمي اختصاصي تمرين كرد و رفت

تمرين امروز (يكشنبه) تيم فوتبال پرسپوليس بدون حضور افشين پيرواني سرمربي اين تيم برگزار شد.

نخستين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي روز گذشته مقابل پيام مشهد صبح امروز در مجموعه‌ي ورزشي خيريه عمل برگزار شد.

اين تمرين در ساعت 10 و 30 دقيقه آغاز شد و نقطه‌ي پررنگ آن عدم حضور افشين پيرواني سرمربي اين تيم بود كه به گفته‌ي مديرعامل پرسپوليس به علت ناراحتي روحي در اين تمرين حاضر نشده است.

در ابتداي تمرين عباس انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس بازيكنان و كادرفني اين تيم را در وسط زمين جمع كرد و به مدت 20 دقيقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت كه پس از اين صحبت‌ها اعلام كرد كه قصد دلداري دادن و تقويت روحيه‌ي آنها را در شرايط فعلي داشته است.

در تمرين امروز عليرضا واحدي نيكبخت و رحمان رضايي كه در بازي ديروز از زمين اخراج شده بودند، به همراه تيم تمرين نكردند و پس از شنيدن صحبت‌هاي انصاري‌فرد محل تمرين را ترك كردند.

 

علي كريمي نيز كه با 20 دقيقه تاخير بلافاصله پس از صحبت‌هاي عباس انصاري‌فرد با بازيكنان وارد زمين شد، مدتي به طور اختصاصي تمرين كرد و سپس محل تمرين را ترك كرد.

نبي‌الله باقري‌ها مدافع تيم پرسپوليس نيز در ابتداي تمرين با مراجعه به پزشك تيم اظهار ناراحتي و مصدوميت كرد كه او هم در همان زمان تمرين را ترك كرد.

بازيكنان در ابتداي تمرين زير نظر پرويز كماسي بدن‌هاي خود را گرم كردند و سپس در ادامه زيرنظر نعيم سعداوي تمرين كردند. آنها ابتدا در نيمه‌اي از زمين در قالب دو تيم به فوتبال دستگرمي مشغول شدند و پس از آن برنامه‌هاي تمريني ديگري را در دستور كار خود داشتند.

در اين تمرين محسن خليلي كه پيش از اين اعلام كرده بود تا پايان اين هفته به طور اختصاصي تمرين خواهد كرد و سپس وارد جمع بازيكنان و تمرينات گروهي مي‌شود، امروز در تمام تمرينات گروهي از جمله فوتبال دستگرمي شركت كرد و حضوري فعال داشت.

همچنين كريم باقري، مازيار زارع، پژمان نوري و مسعود زارعي در ابتداي تمرين امروز مدت كوتاهي را زيرنظر پرويز كماسي به طور اختصاصي تمرين كردند و سپس مجموعه‌ي ورزشي را ترك كردند.

ابراهيم توره به دليل مصدوميت در تمرين امروز غايب بود و عليرضا محمد نيز در تمرينات شركت نكرد.

در تمرين امروز پنج تماشاگر نظاره‌گر كار بازيكنان پرسپوليس بود.

بازيكن ژاپني تيم فوتبال الوحده امارات نيز در تمرين پرسپوليس حاضر شده بود و با لباس شخصي تمرين را تماشا مي‌كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)