مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 صبح امروز در مجموعه ورزشی درفشی فر تهران پیگیری شد.

در تمرین صبح امروز دوشنبه پرسپولیس تمامی بازیکنان حضور داشتند و زیر نظر علی دایی و حسین عبدی مراحل آماده سازی را دنبال کردند.

در این تمرین پس از انجام حرکات کششی بازیکنان با پاس‌های بلند به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند، سپس علی دایی بازیکنان را در قالب چهار تیم تقسیم کرد و سپس در یک نیمه از زمین با قراردادن موانع بازیکنان در قالب دو دسته متفاوت که پیراهن‌های سبز و طوسی به تن داشتند بازی تحت فشار و فرار از تله آفساید را تمرین کردند.

پس از این تمرین علی دایی انجام حرکات سرعتی را در دستور کار بازیکنان قرار داد و در ساعت 12 ظهر کار سرخپوشان به پایان رسید.

 

در تمرین امروز سپهر حیدری و علیرضا نورمحمدی به صورت جداگانه زیر نظر پزشکان تمرین کردند و زودتر از سایر بازیکنان محل تمرین را ترک کردند.

همچنین غلامرضا رضایی، هادی نوروزی و آرفی نیز در بخش پایانی تمرینات زیر نظر دکتر زرینه و گروه پزشکی تیم به صورت جداگانه تمرین کردند.

 

 

* محمد پروين و سكوبرت غايب بودند.

* سپهر حيدري و نورمحمدي به دليل مصدوميت اختصاصي تمرين كردند.

* دروازه‌بانان زير نظر يحيوي تمرينات ويژه‌اي را انجام دادند.

* محمد نوري در تمرينات گروهي شركت كرد. شيث رضايي نيز پس از غيبت در تمرين ديروز،‌ امروز در تمرين شركت كرد.

* علي دايي در ابتداي تمرين 10 دقيقه براي بازيكنان صحبت كرد.

* خبرنگاران براي ورود و خروج به ورزشگاه درفشي‌فر باز هم دچار مشكلاتي شدند و مجبورند با دستور جديد دايي از درب پشت ورزشگاه كه هواداران وارد مي شوند ورود و خروج داشته باشند. همچنين اگر بخواهند مصاحبه‌اي انجام دهند بايد ورزشگاه را دور بزنند. اين در صورتي است كه قبلا خبرنگاران از داخل ورزشگاه مي‌توانستند با مسافت خيلي كمتر با بازيكنان صحبت و سپس ورزشگاه را ترك كنند. در اين باره تبعيض بين خبرنگاران به چشم مي‌خورد.

* تمرين صبح پرسپوليس تنها 60 دقيقه بود و بعدازظهر هم دنبال مي شود.

* پرسپوليسي‌ها به دليل اينكه بعدازظهر هم بايد تمرين كنند ناهار خود را در ورزشگاه درفشي‌فر خوردند تا خود را براي بعدازظهر آماده كنند.

* فريادهاي دايي در تمرين امروز بسيار جالب بود. او به دقت تمرين را زير نظر داشت و هر از گاهي به اشتباهي در بين بازيكنان برمي‌خورد به آنها تذكر جدي مي‌داد.

* در میانه تمرین امروز یکی از تماشاگران به کنایه به رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: “تو برای چه به پرسپولیس آمده‌ای؟ و رحمان احمدي با او بگومگوی كوچكي پيدا كرد كه به سرعت ختم به خير شد.

* تنها 10 هوادار حضور داشتند.

 

بازیکنان پس از خوردن ناهار ورزشگاه درفشی فر را ترک کردند اما کادر فنی برای جلسه‌ای که تحت عنوان کمیته فنی قرار است ساعت 13 امروز با حضور حبیب کاشانی سرپرست باشگاه برگزار شود در محل ورزشگاه باقی ماندند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)