پرسپولیس نیوز : بازیکنان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز (چهارشنبه) این تیم مراحل آماده‌سازی خود را به صورت اختصاصی دنبال کردند.

تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 در زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی مقابل الهلال زیر نظر آندره پانادیچ به مدت 45 دقیقه به ریکاوری مشغول شدند و بازیکنان ذخیره هم زیر نظر برانکو ایوانکوویچ و کریم باقری تمرینات تاکتیکی را انجام دادند.

* حدود 50 هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند که به تشویق همه عوامل این تیم پرداختند. آنها حتی اقدام به تشویق خبرنگاران حاضر در محل تمرین کردند. نکته جالب توجه آنجا بود که هواداران پرسپولیس رضا چلنگر، مترجم برانکو ایوانکوویچ را با لقب «چلنگر رونالدو» تشویق کردند!

* در تمرین امروز بازیکنان مصدوم که تعدادشان تقریباً زیاد بود، یا به صورت اختصاصی تمرین کردند یا برای مداوا به کلینیک باشگاه رفتند. مهرداد کفشگری، گابریل، طارمی و اومانیا بازیکنانی بودند که به علت مصدومیت در کنار سایر بازیکنان تمرین نکردند.

* محمدرضا خانزاده امروز با لباس شخصی در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد.

* سوشا مکانی حدود یک ساعت به صورت اختصاصی با ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرین کرد.

* مسعود همامی در تمرین امروز کاملاً بی‌انگیزه بود که این مسئله در نوع تمرین کردن او مشهود بود.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس مقابل الهلال ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و بعد از آن به بازی فوتبال در زمینی با چهار دروازه کوچک مشغول شدند.

* بعد از پنج دقیقه استارت‌های سرعتی با توپ، شاگردان برانکو به سانتر از جناحین مشغول شدند.

* بازیکنان در قالب دو تیم نارنجی و سفید فوتبال درون تیمی در یک نیمه از زمین را در دستور کار داشتند.

* پیش از فوتبال درون تیمی میلاد کمندانی در یکی از دروازه‌ها قرار گرفت و محسن بنگر به سمت دروازه‌ای که او درون آن ایستاده بود، چند ضربه پنالتی زد.

* محسن بنگر و رضا نوروزی بدون هیچ مشکلی در تمرین امروز حضور داشتند.

* در جریان فوتبال درون تیمی برخوردی بین مبین میردورقی و رضا خالقی‌فر به وجود آمد که باعث شد خالقی‌فر دچار مصدومیتی جزئی شود.

* کفشگری و برانکو ایوانکوویچ دقایقی با هم صحبت کردند.

* تمرین با شوتزنی بازیکنان به سمت یکی از دروازه‌ها خاتمه پیدا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)