مرجع خبری پرسپولیس : تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز در كمپ دورتموند آلمان پيگيري شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس تمرين پرسپوليس از ساعت 9:45 دقيقه صبح امروز به وقت آلمان در كمپ دورتموند پيگيري شد. در اين تمرين كه به مدت 50 دقيقه به طول انجاميد بازيكنان پس از گرم كردن زير نظر دايي به كار با توپ‌ پرداختند.

 

در اين تمرين كه بيشتر بازيكنان به حركت نمايشي مي‌پرداختند دايي تاكيد زيادي داشت تا پاس‌هاي بازيكنان به يكديگر و كارهاي فردي هدفمند باشد. رحمان احمدي و حقيقي با نظر يحيوي تمرينات ويژه‌اي را انجام دادند. آنها بيشتر به جمع كردن توپ‌هاي بلند در محوطه 18 قدم پرداختند.

 

يك شبكه تلويزيوني از تمرينات امروز تصوير برداري مي‌كرد. همچنین خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی مستقر در آلمان به محل کمپ پرسپولیس رفته و از اردوی این تیم گزارشی تهیه کرد.

 

 

اما تصویر سرمربی تیم پرسپولیس در بخش خبری سیما پخش نشد و تنها به پخش صدای وی اکتفا شد . دلیل حذف تصویر دایی  ظاهر پوشش وی بوده و یا این که مسئله ای دیگر را در بر داشته است بر ما پوشیده است.

 

* حضور دوستان علي دايي در تمرين امروز سوژه اصلي بود. دايي پس از تمرين امروز دقايقي با دوستان خود به گفت و گو پرداخت.

* به دليل بازي تداركاتي امروز پرسپوليس مقابل منتخب دورتموند آلمان تمرينات صبح امروز كم فشار بود و دايي بيشتر سعي كرد در كلاس‌هاي توجيهي براي بازيكنان صحبت كند.

* دو مهاجم آفريقايي كه در تمرين امروز حضور داشتند براي اينكه خودشان را به علي دايي نشان دهند قصد خود نمايي‌هاي تكنيكي داشتند كه با تذكر دايي مواجه شدند. اين بازيكنان قبل از حضور در تمرين از سوابق خود در تيم‌هاي كه در آن بازي مي‌كردند گزارشي به علي دايي دادند.

* پرسپوليسي‌ها پس از بازي تداركاتي امروز، صبح فردا استراحت و بعد از ظهر تمرينات خود را پيگيري خواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)