پرسپولیس نیوز : بهروز منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد.

تمرین امروز فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز زودتر از همه وارد ورزشگاه درفشی‌فر شد.

* برنامه تمرینی بازیکنان پرسپولیس تا پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان به بازیکنان این تیم داده شد که طبق این برنامه پرسپولیس فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین خواهد پرداخت.

* حسین ماهینی، محمد نوری و مهدی دغاغله اولین بازیکنان پرسپولیس بودند که در محل تمرین امروز حضور پیدا کردند. همچنین رضا حقیقی آخرین بازیکن پرسپولیس بود که به ورزشگاه درفشی‌فر آمد.

* حدود 50 هوادار با حضور در محل تمرین امروز پرسپولیس تمرینات شاگردان حمید درخشان را از نزدیک تماشا کردند.

* حسین ماهینی پیش از شروع تمرین با پسر کوچک یکی از عکاسان به توپ‌بازی پرداخت.

* بازیکنان پرسپولیس در ساعت 18 زیر نظر کادر فنی تمریناتشان را آغاز کردند که این تمرینات شامل نرم‌دویدن در زمین کوچک در سه گروه مختلف بود.

* در زمان شروع تمرین امروز پرسپولیس، هواداران حاضر در ورزشگاه برای سلامتی بازیکنان این تیم صلوات فرستادند و سپس با شعار پرسپولیس باغیرت حمایت خودشان را از بازیکنان این تیم اعلام کردند.

* بازیکنان پرسپولیس در سه گروه نارنجی، سفید و بنفش زیرنظر کادرفنی به دوهای استقامتی و هوازی پرداختند که حمید درخشان هم این تمرینات را زیر نظر می‌گرفت و از بازیکنان می‌خواست برای دویدن روی پنجه بدوند تا سرعت بیشتری داشته باشند.

* حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با تأخیر به محل تمرین سرخ‌پوشان آمد. عبدی برای دیدن دربی امیدهای تهران میان استقلال و پرسپولیس به محل این بازی رفته بود و به همین دلیل با تأخیر در درفشی‌فر حاضر شد.

* محمد نوری و حمید علی‌عسگری امروز همراه با تیم تمرین نکردند. البته این دو بازیکن لباس ورزشی پوشیده بودند اما بر روی نیمکت پرسپولیس نشستند و با بازیکنان این تیم به تمرین نپرداختند. گفته می‌شود این دو بازیکن با مصدومیت جزئی روبه‌رو هستند.

* میثم حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم غایب بود. او با هماهنگی کادر فنی در تمرین امروز پرسپولیس شرکت نکرد.

* در حالی که اسپانسر پوشاک پرسپولیس یک شرکت ایتالیایی است، اما بازیکنان این تیم از جوراب‌های اسپانسر قبلی استفاده می‌کنند.

* حسین عبدی که امروز در محل دربی امیدهای استقلال و پرسپولیس حاضر شده بود، پس از حضور در درفشی‌فر برای حمید درخشان از درگیری‌های رخ‌ داده در محل این بازی صحبت کرد که باعث تعجب درخشان شده بود.

* حمید علی عسگری و محمد نوری به همراه مهدی دغاغله سه بازیکن مصدوم پرسپولیس بودند که زودتر از سایر بازیکنان محل تمرین این تیم را ترک کردند.

* بهروز منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخ‌پوشان حاضر شد. وی در زمان حضورش روی نیمکت نشست و تمرینات سرخ‌پوشان را تماشا کرد.

* حسین عبدی در زمان حضور در زمین در ابتدا پیراهن نارنجی به تن داشت، اما چون بازیکنان این تیم پیراهن نارنجی پوشیده بودند و کادر فنی پرسپولیس لباس‌های سبزرنگ به تن داشتند، او هم تی‌شرت سبزرنگی به تن کرد تا با بازیکنان پرسپولیس تداخل نداشته باشد.

* پدر حسین ماهینی مدافع بوشهری تیم فوتبال پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخ‌پوشان حاضر شد.

* بخش دیگری از تمرین پرسپولیسی‌ها فوتبال در زمین کوچک بدون حضور دروازه‌بان بود و بازیکنان باید فقط با ضربه سر توپ را تبدیل به گل می‌کردند.

* نیلسون و سوشا مکانی امروز زیر نظر نادر باقری مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به تمرین پرداختند.

* از آنجایی که در زمان تمرین پرسپولیس هوا رو به تاریکی می‌رفت، از اواسط تمرین نورافکن‌های ورزشگاه درفشی‌فر روشن شد.

* از نکات جالب توجه تمرین امروز پرسپولیسی‌ها حضور حمید درخشان پا به پای بازیکنان در تمرین بود به طوری که او حرکات را خودش انجام می‌داد و از بازیکنان می‌خواست تا آنها هم دقیقاً همان کاری که او کرد را انجام بدهند.

 

*دروازه‌بان‌های پرسپولیس هنگامی که مشغول تمرین بودند به درخواست یکی از اطرافیان برای لحظاتی پیش آنها رفتند و عکس یادگاری گرفتند.

 

* هنگام دویدن و تمرین استقامتی پیام صادقیان که کمی خسته شده بود با شیطنت خاصی پشت محسن بنگر پنهان شد تا قسمتی از تمرین را انجام ندهد که این مسئله باعث خنده حضار شد.

 

* محمد نوری پیش از خروج از ورزشگاه دقایقی با هواداران و لیدرها صحبت کرد. 

 

* نیلسون برای دقایقی با فرزند یکی از عکاسان مشغول بازی و کشتی گرفتن شد که این موضوع سوژه عکاسان حاضر در درفشی‌فر شد.

* تمرین فردای پرسپولیس در نوبت‌های صبح و عصر در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)