پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که علی دایی در آن غایب بود.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به مدت 40 دقیقه به بدنسازی پرداختند و در سالن وزنه زدند.

*در تمرین امروز با توجه به اینکه فقط بدنسازی بود علی دایی غایب بود و امورات برعهده مربیان دیگر بود و ملی‌پوشان این تیم مانند روز گذشته غایب بودند.

*علی‌رغم جدایی هادی نوروزی از جمع پرسپولیس اما او امروز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد و به تمرین پرداخت.

 

 * رضا محمدی و هادی نوروزی 2 بازیکن پرسپولیس که جدایی‌شان از این تیم قطعی شده، امروز در تمرینات حضور داشتند و پا به پای بازیکنان وزنه زدند.

* یکی از بازیکنان پرسپولیس به بهزیستی رفت تا برای یک معلول ویلچر بخرد.

*گوشه‌گیری مولایی، مربی بدنساز پرسپولیس نیز این روزها در تمرینات در نوع خود جالب است.گویا شاهدت وی در مورد اتفاقات اخیر در فوتبال کشور مشکلاتی را برایش به وجود آورده و این مربی به صورت معلق در تمرینات فقط نظاره ‌گر است.

*بحث حضور نفرات جدید نیز در تمرین امروز میان بازیکنان سرخ‌پوش در نوع خود جالب بود.

*تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی در درفشی‌فر دنبال شد که اول بازیکنان 15 دقیقه دور زمین چمن دویدند و سپس در سالن وزنه زدند.

 

 در تمرین امروز سرخپوشان، ملی‌پوشان غایب بودند. امید عالیشاه برنامه فیزیوتراپی را در کلینیک دنبال کرد و با توجه به اینکه برنامه تیم کار با وزنه بود، میثم حسینی، علیرضا نورمحمدی و مهرداد کفشگری همراه سایر بازیکنان تمرین کردند.

در تمرین امروز نیلسون که برای تعطیلات راهی کشورش شده است و علیرضا حقیقی به دلیل سرماخوردگی غایب بودند. البته حقیقی در درفشی‌فر حضور پیدا کرد که کادر پزشکی برای بهبودی سریعتر به وی اجازه تمرین نداد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)