مرجع خبری پرسپولیس : برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها طبق برنامه در کمپ دورتموند پیگیری شد. ساعت 7 صبح به وقت دورتموند و 30/9 به وقت تهران به مدت 35 دقیقه به نرم دویدن و انجام تمرینات هوازی به همراه محمدرضا مولایی پرداختند.


*بازیکنان پس از آن که برنامه تمرینی صبح خود را برگزار کردند، ساعت 30/8 به وقت محلی و 10 به وقت تهران، صبحانه مفصلی را به اتفاق در سالن غذاخوری محل تمرینات خود صرف کردند.


*دومین نوبت تمرینات روز گذشته پرسپولیس، ساعت 30/10 (به وقت آلمان) و 13 (به وقت تهران) به گونه‌ای متفاوت برگزار شد. بازیکنان طبق دستور کادرفنی به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه با حضور در سالن بدنسازی کمپ به جنگ دستگاه‌های بدنسازی رفته و گروه دیگر در مستطیل سبز به انجام تمرینات تاکتیکی مشغول شدند پس از گذشت 45 دقیقه دو گروه جای خود را با یکدیگر تعویض کردند.


*پس از انجام یک تمرین سنگین و تخلیه قوای جسمانی، صرف ناهار خوب و مقوی بیش از هر چیزی فوتبالیست‌های خسته پرسپولیس را سرحال می‌آورد.

 

 

این اتفاق ساعت 30/13 به وقت دورتموند و 16 به وقت تهران برای سرخ‌ها پیش آمد.

 


*دو تیم آلمان و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی به میدان رفتند. مسئولان کمپ دورتموند برای پرسپولیس تمهیداتی برای تماشای این دیدار در نظر گرفته بودند. نصب یک پرده پروجکشن در سالن سینمای کمپ دورتموند و حضور بازیکنان پرسپولیس و آلمانی‌های حاضر، باعث شده بود کری‌خوانی شدیدی میان طرفداران تیم‌های ملی آرژانتین و آلمان در بگیرد. این دیدار ساعت 16 به وقت آلمان و 30/18 به وقت تهران برگزار ميشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)