مرجع خبری پرسپولیس :  تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 16 امروز در زمین شماره یک آکادمی ملی آغاز شد.

پیش از تمرین عباس ترابیان سرپرست تیم، جواد نکونام، محسن مسلمان و هادی عقیلی که قرار بود ساعت 15:30 در نشست خبری شرکت کنند نزد خبرنگاران آورد تا مصاحبه‌ای سرپایی از آنها گرفته شود.

نشست خبری امروز برخلاف اعلام قبلی انجام نشده بود.

* بازیکنان در شروع تمرین زیر نظر مک درموت بدن‌هایشان را گرم کردند و سپس بازیکنان به دو گروه زرد و قرمز تقسیم شدند تا تمرینات تاکتیکی متنوعی را انجام دهند.

* در یکی از بخش‌های تمرینی گروه زرد تمرینات را بهتر از گروه قرمز انجام داد که کارلوس کی‌روش دستور داد بازیکنان گروه قرمز به عنوان جریمه شنا بروند و ملی‌پوشان زردپوش نیز بالای سر آنها قرار گرفتند و تعداد شنا‌ها را می‌شمردند.

* کمتر از 20 نفر به عنوان تماشاگر در تمرین تیم ملی حضور داشتند و رسانه‌ها نیز استقبال زیادی از این تمرین نداشتند البته شبکه تلویزیونی الجزیزه در تمرین گزارشگر و خبرنگار داشت.

* در بخش دیگری از تمرین بازیکنان در فضایی محدود اما با دروازه‌های بزرگ حمله به دفاع را تمرین کردند.

* در تمرین امروز کی‌روش سعی داشت با تمرین‌های متنوع تاکتیک‌های حمله و گلزنی به دروازه‌ بحرین را مرور کند. در جریان تمرین نیز سرمربی تیم ملی تذکرات فنی را به بازیکنان می‌داد.

* علی کریمی و مهدی رحمتی در تمرین برای هم کری می‌خواندند.

*آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری در تمرینات تیم ملی مدام در کنار هم هستند.

* در بخش دیگری از تمرین بازیکنان به دو گروه سبز و آبی تقسیم شدند که به جای بازی کارهای تاکتیکی مانند سانتر از کناره‌ها و شوت به دروازه و نفوذ از عمق دفاع حریف را مرور کردند. در این بخش کی‌روش تاکید بر کارهای هجومی داشت.

* علی کریمی در یک صحنه خطاب به یکی از بازیکنان به حالت کنایه گفت مراقب پایت نیستی مراقب زمین باش!

* کمپ تیم‌های ملی تحت تاثیر صدای موتورهای شرکت کننده در مسابقات این رشته ورزشی قرار دارد.

* آخرین بخش تمرین تیم ملی نیز بازیکنان در دو گروه سبز و آبی فوتبال دستگرمی بازی کردند پیش از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم درون دروازه ایستادند و با سوت کی‌روش به سمت توپ هجوم بردند تا مالک توپ شوند.این فوتبال زیر نور بود. بازی با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شد.

* کریمی بعد از 5 دقیقه از آغاز بازی بیرون آمد. پای وی دچار کوفتگی در بازی با فلسطین شده اما پزشک تیم ملی گفت مسئله خاصی ندارد و می‌تواند از فردا تمرین کند.

* جواد نکونام کاور قرمز پوشید و بازیکن هر دو تیم شد.

* کی‌روش به بازیکنان دستور داد که دقیق پاس بدهند.

* جواد کاظمیان در اواخر تمرین دچار مصدومیت شد اما خودش می‌گوید مصدومیتش جدی نیست و فردا تمرین می‌کند.

* چند بازیکن در آخر تمرین ضربه کاشته تمرین کردند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)