مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس از ساعت 18 بعد از ظهر امروز در زمين جنگل‌ها و مراتع برگزار شد.
به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس، در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس ابتدا به گرم كردن، حركات هوازي همراه با كار با توپ زير نظر عبدي و حركات سرعتي در عرض زمين پرداختند. سپس به دو گروه تقسيم شدند و زير نظر عبدي در نيمه زمين بازيكنان اصلي به حفظ توپ و پرسينگ پرداختند و بازيكنان جوان تيم نيز زير نظر عابدزاده سانتر از جناحين و ضربه به گل را تمرين كردند. در پايان در قالب دو تيم فوتبال دستگرمي بازي كردند.

در اواسط تمرين رايزبرگن گزينه اصلي سرمربيگري پرسپوليس همراه با دستيارش و نماينده باشگاه پرسپوليس در محل تمرين حضور پيدا كرد و پس از 10 دقيقه با توجه به اينكه عكاسان به طرف وي هجوم برده بودند محل تمرين را به دليل برهم نخوردن نظم ترك كرد.

رايزبرگن در هنگام حضور در محل تمرين پرسپوليس با حسين عبدي به گفت و گو پرداخت و سپس از وضعيت محمد منصوري كه به دليل مصدوميت اختصاصي تمرين مي كرد باخبر شد.

حدود 100 هوادار در تمرينحضور داشتند و به تشويق بازيكنان پرداختند. آنها احمد رضا عابدزاده را بيشتر از سايرين تشويق كردند. در بين اين هواداران چند نفر از بانوان ديده مي‌شد. 
* حسين عبدي در ابتداي تمرين به مدت 15 دقيقه با بازيكنان در رختكن به گفت و گو پرداخت. او به هنگام فوتبال دستگرمي به بازيكنان نكات فني را بارها گوشزد مي‌كرد.
* در تمرين امروز ميثم بائو و حسين بادامكي پس از عقد قرارداد براي اولين بار حضور داشتند.

*مولايي، بدنساز تيم فوتبال صباي قم در تمرين امروز پرسپوليس حضور يافت و تمرينات اختصاصي محمد منصوري را زير نظر داشت.

* محسن عاشوري و كاظم سيد عليخاني از پيشكسوتان تيم فوتبال پرسپوليس با حسين عبدي برخورد گرمي داشتند.

* محمد پروين به دليل مصدوميت تنها نظاره گر بود.

* حسين عبدي در تذكري به بازيكنان در حين تمرين گفت: به دليل اينكه از تمرينات عقب هستيم بايد تمرينات 6 هفته‌اي را در 4 هفته انجام دهيم و بايد در اين زمان كوتاه بتوانيم خود را آماده كنيم.

* دروازه بانان از ابتداي تمرين زير نظر عابدزاده كار كردند.

* تمرين پرسوليس ساعت 19:30 به پايان رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)