پرسپولیس نیوز : آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با راه‌آهن در شرایطی برگزار شد که بازیکنان این تیم از شرط‌های عجیب و غریب وزارت ورزش ناراحت بودند.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با راه‌آهن از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس مرور آخرین کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند و به تمرینات فشرده پرداختند.

* جانباز معروف موسی سلامت در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد. او با در دست داشتن عکس دایی برای پرسپولیس در دو بازی آینده آرزوی موفقیت کرد و با دایی هم دیداری داشت.

* دروزاه‌بان‌ها زیر نظر غلامپور تمرینات ویژه انجام دادند. ضربه‌های غلامپور به دروازه طوری بود که او در آخر تمرین بی‌حال شده بود.

* تمام مصدومان پرسپولیس در تمرینات پرفشار حضور پیدا کردند و این تیم بدون هیچگونه مصدوم به مصاف راه‌آهن خواهد رفت.

* بازیکنان جوان این تیم که از لیست  18 نفره کنار گذاشته شدند در تمرینات استقامتی شرکت کردند.

* اتوبوسی که قرار بود بازیکنان پرسپولیس را به هتل المپیک ببرد ساعت 17 به درفشی‌فر آمد.

* محمد دایی قبل از آغاز تمرین دقایقی به فیزیوتراپی پرداخت و ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* جواد منافی به همراه دخترش در تمرین حضور داشت.

* کلیه بازیکنان پرسپولیس بدون هیچ مشکلی امروز تمرین کردند.

* سرخپوشان با دویدن و گرم کردن به پاسکاری، حفظ توپ، پرسینگ و کارهای تاکتیکی پرداختند و خود را برای بازی فردا (یک‌شنبه) با راه‌آهن آماده کردند.

* محمدرضا خلعتبری و حمید علی عسگر در پایان تمرین امروز به زدن ضربات پنالتی پرداختند.

* قرار است پاداش پیروزی مقابل داماش امشب در اردوی بازی با راه‌آهن به پرسپولیسی‌ها پرداخت شود.

* هوادارانی که امروز برای تماشای تمرین پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند، از اینکه بازهم حق و حقوق بازیکنان پرداخت نشده است، ابراز ناراحتی کردند.

* اما سوژه اصلی امروز موضوع 2 میلیارد تومان و خشم وزارت ورزش نسبت به شرط‌های وزارت ورزش و مسئولان وزارت بود تا حدی که آنها به شدت به عملکرد وزارت ورزش انتقاد داشتند و می‌گفتند بازیچه دست وزارت ورزش شده‌اند. بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با راه‌آهن قرار است اظهارنظرهایی در مورد وزارت ورزش انجام دهند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)