مرجع خبری پرسپولیس : آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران قبل از ديدار با نفت آبادان از ساعت 11:40 امروز در زمين چمن مصنوعي ورزشگاه شهيد كشوري برگزار شد.

در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن بدن‌هاي خود زير نظر مولايي با دستور دايي و مياچ به دو گروه تشكيل شدند. مدافعان و برخي از هافبك‌ها در نيمه‌اي از زمين به حفظ توپ و پرسينگ در دو گروه پرداختند و برخي ديگر از بازيكنان نيز كه بيشتر مهاجمان و برخي از هافبك ها بودند در نيمه ديگري از زمين زير نظر عبدي كار با توپ كردند.

* نكته جالب در تمرين امروز اين بود كه به دليل حضور مدرسه فوتبال امير قلعه‌نويي در ورزشگاه شهيد كشوري بازيكنان پرسپوليس كه از ساعت 10:30 در ورزشگاه حضور داشتند بلاتكليف بودند و كنار زمين تنها نظاره‌گر تمرين مدرسه‌فوتبالي‌ها بودند اما بعد از گذشت يكساعت و 10 دقيقه با رايزني‌هاي خوردبين بالاخره پرسپوليسي‌ها موفق شدند تمرينات خود را شروع كنند.

 


پس از اينكه پرسپوليسي‌ها در زمين حضور پيدا كردند نكته جالب اين بود كه كليه اعضاي مدرسه فوتبال قلعه‌نويي به صف شدند و همه به احترام علي دايي با او دست دادند و پس از عكس يادگاري انداختن با وي براي او آرزوي موفقيت كردند.

 

برخورد يك بچه 3 ساله و آرزوي موفقيت او با لباس آبي براي علي دايي در نوع خود بسيار جالب بود. همين موضوع باعث شد تا حدود 80 هواداري كه در تمرين حضور دارند وي را تشويق كنند.

* عليرضا حقيقي زودتر از ساير بازيكنان در ورزشگاه شهيد كشوري حضور پيدا كرد و به تمرينات اختصاصي پرداخت. بازيكنان پرسپوليس قبل از شروع تمرين براي گرم كردن بدن‌هاي خود پشت دروازه‌ها به سپك‌تاكرا پرداختند.

* زرينه پزشك تيم در حاشيه تمرين جلسه‌اي را در خصوص وضعيت هاشميان با علي دايي برگزار كرد.

* حلافي پس از گفت‌وگو با علي دايي به دليل مصدوميت در تمرين امروز حاضر نشد و ورزشگاه كشوري را ترك كرد.

* عليرضا محمد نيز تنها غايب تمرين امروز بود.

* حدود 200 هوادار از نزديك تمرين امروز پرسپوليسي‌ها را نظاره‌گر بودند و به شدت با انتقادهايي از شيث رضايي بابت شكايت از دايي به حمايت سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پرداختند.

* با درخواست مياچ و موافقت دايي از اين پس تمرين يك روز قبل از بازي رسمي قرمزپوشان فقط صبح‌ها برگزار مي‌شود و بازيكنان براي اينكه بيشتر كنار همديگر باشند راهي هتل خواهند شد.

* مؤمني بازيكن سابق استقلال در محل تمرين امروز پرسپوليس حضور داشت.

* يحيوي پس از 20 دقيقه تمرينات ويژه‌اي را براي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس درنظر گرفته بود. وي بيشتر به شوت از پشت محوطه 18 قدم به دروازه‌بان‌ها پرداخت. واكنش‌هاي عليرضا حقيقي نيز باعث شد تا او بارها مورد تقدير قرار بگيرد.

* علي دايي در تمرين امروز پس از اينكه دقايقي با بازيكنان به گفت‌وگو پرداخت در ميانه زمين نظاره‌گر عملكرد بازيكنان بود و بيشتر مياچ كارهاي تمرين را برعهده داشت.

*پرسپوليسي‌ها در مراحل دوم تمرين خود به كارهاي تركيبي، سانتر از جناحين و ضربه به گل پرداختند كه نكته جالب اين بود كه وحيد هاشميان بارها در اين تمرين‌ پايش به گلزني باز شد.

هاشميان در تمرين امروز در تمرينات گروهي شركت كرد.

* جنب و جوش مياچ در تمرين امروز بسيار جالب بود او بدون هيچ آرام و قراري به طرفين زمين حركت مي‌كرد و به راهنمايي بازيكنان مي‌پرداخت حتي برخي اوقات به عنوان مدافع فرضي در مقابل بازيكنان قرار مي‌گرفت.

مياچ كه به تازگي با چند كلمه فارسي آشنا شده با فريادهاي بلند به راهنمايي بازيكنان مي‌پرداخت.

* پرسپوليسي‌ها در پايان تمرين با دستور دايي به دو قسمت تقسيم شدند و در نيمه زمين به فوتبال دست‌گرمي پر فشار پرداختند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)