پرسپولیس نیوز : تمرین نوبت صبح تیم فوتبال پرسپولیس مختص به انجام کارهای بدنسازی بود.

تمرین نوبت صبح پرسپولیس امروز از ساعت 9 و 30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که در این تمرین همه بازیکنانی که در تمرین عصر روز گذشته حضور داشتند شرکت کردند و خبری از امید عالیشاه که شب گذشته با پرسپولیس به توافق رسیده بود در تمرین نبود.

بازیکنان پرسپولیس امروز صبح کار با توپ انجام ندادند و همه زمان تمرین صرف کارهای بدنسازی بود و بازیکنان دویدن‌های سرعتی، استقامتی و پرش‌های در نظر گرفته شده را انجام می‌دادند.

در تمرین امروز باز هم خبری از کریم باقری و مصطفی قنبرپور نبود و برانکو و دو دستیار کرواتش تمرین را زیر نظر گرفتند. همچنین با نظر برانکو قرار است تمرین نوبت عصر پرسپولیس با 30 دقیقه تاخیر و از ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار شود.

 

*حدود 10 هوادار مقابل در ورزشگاه درفشی فر حضور داشتند و در خصوص آخرین اتفاقات باشگاه پرسپولیس با یکدیگر به صحبت می پرداختند.

*تمرینات سرخپوشان در حال حاضر با صلاحدید برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، تا پایان ماه رمضان پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

*در تمرین امروز سرخپوشان تمامی بازیکنان حضور داشتند و هیچ بازیکنی غیبت نداشت.

*بازیکنان پرسپولیس با دویدن و انجام کارهای کششی به گرم کردن بدن هایشان پرداختند.

*کارهای سرعتی و تمرینات هوازی بخش بعدی تمرینات سرخپوشان را تشکیل می داد. بازیکنان پرسپولیس این تمرین را زیر نظر پانادیچ انجام می دادند و به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ روی این بخش از تمرین تاکید ویژه ای دارد.

*مصطفی قنبرپور و کریم باقری، دو دستیار ایرانی برانکو ایوانکوویچ، مطابق چند روز گذشته در تمرینات این تیم حاضر نبودند.

*در تمرین امروز سرخپوشان خبری از وزنه زدن و کار با توپ نبود.

*سرخپوشان در مرحله بعدی که بخش اعظم تمرینات صبح امروز آنها را تشکیل می داد حدود 120 الی 130 بار هر یک به حرکت پرش (جامپینگ) پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)