تمرین تحت تاثیر پیوستن کریمی به شالکه

 

مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز زیر بارش باران در ورزشگاه شهید کشوری پیگیری شد.

 

تمرين پرسپوليس از ساعت 15:35 در ورزشگاه شهيد كشوري دنبال شود. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن بدن‌هاي خود با حركات با توپ، حفظ توپ و پرسينگ حمله به دفاع، پاسكاري‌هاي كوتاه و بلند، آقا وسط با يك دروازه پرداختند. در مرحله آخر هم حركات سرعتي را در دستور كار خود قرار دادند.

علي دايي به دليل حضور در جلسه كميته فني غايب بود. محمود خوردبين به مدت 45 دقيقه و حسين عبدي هم به مدت 15 دقيقه در تمرين امروز تاخير داشتند.


 

وحيد هاشميان زير نظر پزشك تيم و مربي بدنساز تمرينات ويژه‌اي را انجام داد. جلال اكبري كه در تمرين صبح غايب بود به جمع قرمز پوشان اضافه شد.

* بازيكنان پرسپوليس قبل از شروع تمرين به مدت 20 دقيقه به سپك تاكرا پرداختند. حركات نمايشي امير حسين فشنگچي باعث شده بود سوژه بازيكنان برقرار باشد.

* خبر پيوستن علي كريمي به شالكه آلمان تعجب پرسپوليسي‌ها را بر انگيخته بود. همين امر باعث شده بود آنها بارها به سمت خبرنگاران بيايند و از صحت اين قرار داد با خبر شوند.

* حدود 20 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند.

* عليرضا محمد نيز غايب بود و به تمرينات فيزيوتراپي پرداخت.

* نتيجه بازي استقلال در جام حذفي براي پرسپوليسي‌ها مهم بود چون پيگير اين بازي بودند.

* مياچ در تمرين امروز سعي كرد در تمرين حفظ توپ و پرسينگ به بازيكنان نحوه صحيح جاگيري با توپ و بدون توپ را آموزش دهد. او با وسواس خاصي به راهنمايي بازيكنان مي‌پرداخت. مياچ همچنين اصرار داشت كه پاس‌هاي بازيكنان بايد با هدف باشد تا مهاجمان به خوبي از آن استفاده كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)