پرسپولیس نیوز : هواداران پرسپولیس نسبت به جدایی احتمالی جواد نکونام از استقلال در آستانه دربی واکنش نشان دادند.

پرسپولیس از ساعت 11 صبح روز سه شنبه در حضور حدود 20 نفر در مجموعه درفشی فر به تمرینات خود ادامه دادند.

*پیام صادقیان که روز دوشنبه به دلیل سرماخوردگی در تمرین حضور نداشت،در این تمرین در کنار سرخپوشان تمرین کرد.وی در حالی به تمرین پرداخت که به دلیل سرمای هوا کلاهی بر سر داشت.

*حمید زوهانی،مهاجم پیشین صباباتری با یک اتومبیل آ او دی زرد رنگ در تمرین پرسپولیس حضور یافت.وی در زمانی در صبا حضور داشت که علی دایی هم در این تیم بود.

*امیر عابدزاده ، مهرداد کفشگری ، مجتبی محرمی و محمدحسین کنعانی در تمرین حضور نداشتند.

*سعید شیرینی و محمد پنجعلی تماشاگر تمرین سرخپوشان بودند. سعید شیرینی و محمد پنجعلی دقایقی با هم به گفت وگو پرداختند.

مولایی بدنساز تیم هم با تاخیر در تمرین حضور یافت.

*نیلسون و رضا محمدی زیر نظر بهزاد غلامپور تمرین کردند.این در حالی است که خبری از دروازه بان 15 ساله تستی که روز دوشنبه در تمرین حضور داشت نبود.

 

* سردار آزمون مهاجم جوان و لژیونر فوتبال ایران امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافت و پا به پای سرخپوشان تمرین کرد. او برای دور نماندن از شرایط آمادگی در مدتی که در ایران است در تمرین شرکت می‌کند.

*سردار آزمون در این تمرین از آمادگی خوبی برخوردار بود.

*هواداران پرسپولیس از خبر جدایی احتمالی جواد نکونام ابراز خوشحالی کردند.آنها این اتفاق را در آستانه دربی یک شوک منفی به مجموعه آبی ها دانستند.

*شوتزنی به دروازه یکی از بخش های اصلی تمرین روز سه شنبه پرسپولیس بود.

 

* محمد عباس‌زاده مهاجم پرسپولیس در تمرین امروز پرسپولیس دچار مصدومیت جدی شد.

* علی دایی عملکرد شاگردانش را به دقت زیر نظر داشت و بارها به آنها مسائل تاکتیکی را گوشزد کرد.

* در اواسط تمرین از بیرون ورزشگاه درفشی‌فر صدای جیغ یک دختربچه شنیده شد و همین مسئله باعث شد بازیکنان و خبرنگاران کنجکاو شوند که مسئله چیست. پس از پیگیری مشخص شد یکی از دانش‌آموزان دختر که با سرویس خود از مقابل درفشی‌فر رد می‌شده به حالت شوخی جیغ بنفشی کشیده است!

* تعدادی از ماموران حمل پول بانک با اتومبیل مخصوص خود به درفشی‌فر آمدند و تمرین را تماشا کردند.

* شاگردان دایی پس از گرم کردن و پاسکاری در حرکت فوتبال تحت فشار و دروازه کوچک را در دستور کار قرار داده بودند پس از آن به ارسال از جناحین و شوت به دروازه پرداختند. در این بخش نیلسون در درون دروازه و سردار آزمون آمادگی خوبی داشتند.

* در اواخر تمرین سید جلال حسینی با مصدومیت جزیی روبرو شد.

* تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در پایان تمرین به سمت دروازه ضربه ایستگاهی زدند که در این بین علی دایی هم با به تن کردن لباس ورزشی با بازیکنان رقابت کرد. دایی بعد از موفق شدن در هر ضربه ایستگاهی به طور عجیبی شادی می‌کرد و برای بازیکنان تیمش کری می‌خواند.

 

علی دایی مانند همیشه 10 توپ را کنار همدیگر کاشت ودر رقابتی با مسلمان، خلعتبری، صادقیان و عسگر به سمت دروازه ضربه کاشته و شوت زد.

دایی در بخش پایانی تمرین تصمیم گرفت که خلعتبری در درون دروازه قرار بگیرد و  خودش ضربات پنالتی را با مهاجم پرسپولیس تمرین کرد. در ضربات پنالتی شیرجه های خلعتبری  در نوع خود جالب بود.

 

* در تمرین امروز پرسپولیسی‌ها دقایقی در رشته پرتاب نیزه فعالیت کردند. حاتمی و سیدصالحی یک نیزه را گرفتند و آن را در مسابقه‌ای پرتاب می‌کردند.

 

 * جدال دایی با 4 بازیکن پرسپولیس نیز در ضربات کاشته صحنه‌های جالبی را در خود داشت. علی دایی پس از هر ضربه‌ای که به گل تبدیل شد به دور 18 قدم می‌دوید و به سبک گلزنی‌هایش مانند گذشته دست به سمت هوا از خدای خود تشکر و شادی می‌کرد. البته بازیکنان معتقد بودند که دروازه‌بانان با دایی مهربان هستند.

 

 در تمرین دقایقی نیلسون دچار مصدومیتی جزئی شد اما به تمرین بازگشت.

* رضا حقیقی به همراه آزمون در انتهای تمرین بیشتر از سایر بازیکنان تمرین کردند.

* پرسپولیسی‌ها و علی دایی در تمرین امروز برخورد بسیار گرمی با آزمون داشتند و به او خوش‌آمدگویی گفتند.

* مارکو در تمرین امروز ندوید و در سالن اختصاصی تمرین کرد.

 

 * اما نکته جالب در تمرین امروز حضور یک ماشین پر از پول در تمرین قرمزپوشان بود این ماشین که مخصوص بردن پول به بانک بود با نیروهای امنیتی خودش در تمرین حضور پیدا کرد و پس از 10 دقیقه که عملکرد قرمزپوشان را دید درفشی‌فر را ترک کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)